بیانیه کی‌روش به مناسبت سال نو به مردم ایران

۲۷م اسفند ،

در حالی‌ که ۷۷ میلیون جمعیت ایران در حال جشن گرفتن سال نو می باشند، تیم ملی‌ ما با تمامی تمرکز و تعهد در حال آماده سازی برای ‌دیدار آینده خود در خارج از خانه مقابل کویت است.

به گزارش فارس، با در نظر گرفتن دو هدف بزرگ، ما کاملا از وظایفی که برای این مسابقه پیش رو خواهیم داشت مطلع هستیم. بازی‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا، و همین‌طور این بازی فرصت مناسب دیگری خواهد بود برای ضمانت اینکه بتوانیم گامی دیگر در راه آماده سازی جام جهانی‌ برداریم.

ما به عنوان یک خانواده بزرگ فوتبالی در کنار هم خواهیم بود و از وظایفی که نسبت به هواداران تیم ملی‌ داریم آگاه هستیم. هر مانعی که سر راه ما قرار داشته باشد، با تمامی سختی‌های پیش رو، نمی‌تواند تمرکز ما را برای رسیدن به هدف مشترکی که داریم بر هم زند و آن نیز رویای صعود به جام جهانی‌ است که خواسته تمامی ایرانیان است.

به نمایندگی‌ از تیم ملی‌، آرزوی سلامتی‌ و موفقیت روز افزون را برای تک تک ایرانیان در تمامی نقاط دنیا را خواهانم و همچنین امیدوارم که این رویا به حقیقت بپیوندد و ما در جام جهانی برزیل حضور داشته باشیم.

به عقیده من فوتبال ایران بزرگ ترین چالش کوتاه مدت خود در زمان معاصر را پیش رو دارد؛ صعود به جام جهانی‌. دیگر زمانی‌ برای عذر و بهانه، توجیحات و یا راه گریز باقی‌ نمانده است. همین جا و همین حالا زمان آن است که ما بتوانیم به تمامی اهداف خود برسیم، یا همه چیز را از دست بدهیم. ما راه دیگری نداریم و اکنون زمان آن است که فوتبال ایران این مسئولیت را بپذیرد و این شامل مسئولان، مربیان و همینطور بازیکنان می شود. اکنون زمان این است که در کنار هم بایستیم، متحد باشیم، ایمان و باور داشته باشیم که تنها راه موفقیت در مقابل این چالش بزرگ این است که ما همگی‌ در کنار هم باشیم، از یکدیگر برای رسیدن به یک هدف، یک رویا حمایت کنیم: حضور درجام جهانی برزیل ۲۰۲۴

تیم ملی‌ بار دیگر می‌خواهد که سپاسگزار حمایت و عشق‌و علاقه تمامی هواداران خود در سر تا سر دنیا باشد و همینطور دوباره تعهد کامل خود را برای رسیدن به هدف و رویای مشترک‌مان که حضور در جام جهانی‌ است را اعلام می‌داریم.

با آرزوی سالی‌ سرشار از سلامتی‌، سعادت و آرامش را برای تمامی ملت ایران.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.