بیان آموزه‌هایی از امام حسین (ع) در “بشارت عشق”

بیان آموزه‌هایی از امام حسین (ع) در “بشارت عشق”

جام جم آنلاین: ویژه برنامه “بشارت عشق” کاری از گروه دین و اندیشه شبکه جهانی صدای آشنا در روز ولادت حضرت امام حسین علیه السلام از این شبکه پخش می شود.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی و امورمخاطبان شبکه جهانی صدای آشنا، “بشارت عشق” ضمن بیان نحوه همراهی یاران امام حسین علیه السلام با ایشان، شرایط زمان ولادت و زندگی حضرت را در قالب کلام کارشناس تحلیل و تفسیر خواهد کرد.

بحث و گفت و گو درباره آموزه های دینی و اخلاقی امام حسین علیه السلام و تاثیر آن در زندگی امروز در قالب گزارش مردمی، مکمل این ویژه برنامه است.حجت الاسلام نوری زاده کارشناس این ویژه برنامه است.

رویا ولی زاده سردبیر و تهیه کننده، زهرا تقی ملا نویسنده و گوینده، عباس ضیاءبری راوی، و سمیه نجفی گزارشگر، در این ویژه برنامه همراه شما هستند.

“بشارت عشق” را روز پنجشنبه یکم تیر ساعت ۱۱:۰۰ به وقت تهران برابر با ساعت ۰۶:۳۰ به وقت گرینویچ، از کانال اروپای شبکه جهانی صدای آشنا بشنوید.

نگاهی به شخصیت دکتر چمران در “مصطفای عشق”

ویژه برنامه “مصطفای عشق” کاری از گروه فرهنگ و تمدن شبکه جهانی صدای آشنا در روز شهادت دکتر مصطفی چمران از این شبکه پخش می شود.

“مصطفای عشق” قصد دارد ضمن بررسی شخصیت علمی و فرهنگی، عرفانی و انقلابی دکتر چمران، با همسر و همرزمان وی درباره شخصیت انقلابی و خاطراتش گفت و گو کند.

گزارش مردمی درباره شناخت مردم از شهید چمران و پخش بخش هایی از نیایش وی، قسمت های تکمیلی این ویژه برنامه را شامل می شود.

علیرضا نیافر کارشناس این ویژه برنامه است.مژده لواسانی سردبیر، بهرام رحمانی تهیه کننده، فرزاد حسنی گوینده و میثم زرگرپور نویسنده، در این ویژه برنامه همراه شما هستند.

“مصطفای عشق” را روز چهارشنبه سی و یکم خرداد ساعت ۱۱:۰۰ به وقت تهران برابر با ساعت ۰۶:۳۰ به وقت گرینویچ، از کانال اروپای شبکه جهانی صدای آشنا بشنوید.

راه یابی شبکه جهانی صدای آشنا با ۲ برنامه به جشنواره ABU PRIZES 2012

دو برنامه از شبکه جهانی صدای آشنا برای ارسال به جشنواره ABU PRIZES 2012 انتخاب شد.

از ۵ برنامه انتخاب شده برای ارسال به جشنواره ABU PRIZES 2012، دو برنامه متعلق به شبکه جهانی صدای آشنا است.

بدین ترتیب برنامه های “FAO” و “سیل مترو” به ترتیب کاری از مرضیه طبرستانی و طیبه خادم جعفری، از شبکه جهانی صدای آشنا به جشنواره ABU PRIZES 2012 ارسال شده است.سه برنامه متعلق به شبکه های البرز، تهران و جوان است.

سال گذشته، تنها یک برنامه از معاونت صدا و یک برنامه از حوزه شهرستان ها برای ارسال به جشنواره ABU PRIZES 2011، انتخاب شده بود.

نشانی وب سایت شبکه جهانی صدای آشنا www.sedayeashna.ir

شماره تماس روابط عمومی ۲۲۱۶۴۱۳۱ ، ۲۲۶۵۲۳۲۷


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.