بیان احکام انتخابات در رادیو معارف

۱۸خردادماه،

رادیو معارف در برنامه «زمزم احکام» این هفته به بررسی و تبیین احکام مربوط به انتخابات از نظر فقهی می‌پردازد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی  رسانه ملی؛ با نزدیک شدن به روز سرنوشت ساز یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و خلق حماسه از سوی مردم آگاه و حماسه ساز ایران اسلامی، برنامه «زمزم احکام» رادیو معارف در این هفته به سوالات شنوندگان در مورد احکام انتخابات و مسائل مربوط به آن پاسخ می‌دهد. 
در این برنامه که با هدف فرهنگ‌سازی در عرصه تقلید، تبیین احکام شریعت، ترویج احکام دین مبین اسلام و فقه شیعه و ایجاد ارتباط بین مراجع معظم تقلید و اقشار مختلف مردم طراحی شده است؛ در هفته جاری و با توجه به اهمیت موضوع به بررسی احکام مرتبط با انتخابات و وظایف شرعی کاندیداها، مسئولان نظارتی و اجرایی انتخابات،وظایف شرعی و احکام مربوط به رای دهندگان و استفتائاتی در این باره از دفاتر مراجع عظام تقلید می پردازد. 
این برنامه با کارشناسی حجت الاسلام و المسلمین حسین وحید پور است که در قسمت اول برنامه احکام انتخابات و مسائل مربوط به آن را بررسی می‌کند. این برنامه از شنبه ۱۸ تا پنج شنبه ۲۳ خرداد از رادیو معارف به این بحث خواهد پرداخت. 
برنامه «زمزم احکام» کاری از گروه فقه و سیره به سردبیر تهیه کنندگی علی اسماعیلی و اجرای سید مرتضی موسوی نژاد هر روز به جز جمعه‌ها از ساعت ۱۲:۱۰ پخش و روز بعد از ساعت ۴:۲۰ بامداد بازپخش می‌شود. 
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قسمت‌های قبلی این برنامه می‌توانند./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.