بیدارباش با موزیک دلخواه

جام جم آنلاین: تا چند سال پیش بخش اعظمی از اخبار سیستم‌های عامل‌ مربوط به مایکروسافت بود و این شرکت نیز هر چند سال یکبار نسخه جدیدی از سیستم‌عامل ویندوز را ارائه می‌کرد.

اما طی سال‌های اخیر شرکت‌های مختلفی اقدام به طراحی سیستم‌های عامل‌ انحصاری کرده‌اند و هرکدام نیز روز‌به‌روز سیستم‌عامل خود را به‌روزرسانی کرده و نسخه‌های جدیدی از آن را ارائه می‌کنند.

یکی از این سیستم‌های عامل نیز محصول شرکت اپل است که بتازگی برای تلفن‌های همراه و دیگر محصولات این شرکت همچون آیپد عرضه شده است.

نسخه جدید این سیستم‌عامل یعنی iOS6 امکانات جدیدی را در خود جای داده است که برخی از این امکانات مورد نیاز بسیاری از کاربران محصولات اپل بوده است.

اگر شما هم از کاربران محصولات این شرکت هستید و سیستم‌عامل دستگاه خود را به نسخه جدید به‌روزرسانی کرده‌اید، می‌توانید با استفاده از روش زیر، به‌جای اختصاص ملودی‌های پیش‌فرض و تکراری در تلفن همراه، موزیک‌های دلخواهتان را به‌عنوان زنگ هشدار تلفن‌تان انتخاب کنید.

۱ـ همان‌طور که گفتیم برای استفاده از این قابلیت باید نسخه سیستم‌عامل نصب شده روی دستگاه شما iOS6 باشد. پس از اطمینان از نصب این نسخه از سیستم‌عامل روی دستگاه خود، نرم‌افزار Clock را اجرا کنید.

۲ـ گزینه Alarm را انتخاب کرده و Add Alarm را برای اضافه کردن یک هشدار جدید فشار دهید.

۳ـ پس از مشخص کردن چگونگی تکرار و برچسب هشدار، روی Sound فشار دهید.

۴ـ در پنجره جدید فهرستی از ملودی‌های قابل انتخاب در اختیار شما قرار خواهد گرفت اما در بخش Songs گزینه‌ای جدید با عنوان Pick a song نیز در این صفحه قابل مشاهده است که با انتخاب آن تمامی موزیک‌های ذخیره‌شده در مجموعه موزیک‌های دستگاه شما به‌نمایش درمی‌آید و می‌توانید هریک از آنها را به‌عنوان موزیک هشدار انتخاب کنید.

۵ـ در نهایت با ذخیره هشدار جدید و فرارسیدن زمان اعلام هشدار، صدای موزیک اختصاص یافته را می‌شنوید و می‌توانید صبح‌ها نیز به‌جای ملودی‌های استرس‌آور با موزیک دلخواهتان از خواب بیدار شوید! (جام جم – ضمیمه کلیک)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.