بیداری اسلامی فرصتی برای مقابله با صهیونیسم

جام جم آنلاین: دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه بیداری اسلامی در منطقه فرصت های جهان اسلام را برای مقابله با آمریکا و رژیم صهیونیستی به طور تصاعدی افزایش داده است، گفت: با پیشرفت روند بیداری اسلامی، گزینه‌های آمریکا برای حفظ کیان صهیونیستی محدودتر می‌شود.

 به گزارش روز یکشنبه جام جم آنلاین به نقل از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی؛ سعید جلیلی در دیدار دبیر کل جبهه خلق برای آزادی فلسطین در تهران با اشاره به تحولات منطقه، بیداری اسلامی را فرصتی برای محور مقاومت و ایستادگی در مقابل رژیم صهیونیستی دانست.

وی افزود: با وقوع خیزش های مردمی در منطقه و سقوط پی در پی رژیم های دیکتاتوری به ویژه سقوط مبارک در مصر، رژیم صهیونیستی در ضعیف‌ترین وضع خویش قرار گرفته است.

جلیلی با اشاره به حمایت های مستمر سیاسی و رسانه ای و نیز کمک های گسترده اقتصادی و نظامی برخی قدرت ها از رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: بیداری اسلامی نشان داد که سرنوشت رژیم صهیونیستی در دست ملت های منطقه است.

وی با اشاره به اینکه حامیان دیروز رژیم صهیونیستی در جنگ های ۳۳ روزه و ۲۲ روزه، امروز نیز علیه نمادها و روندهای مقاومت جبهه گیری کرده‌اند و ظرفیت ها و امکاناتی را که باید علیه رژیم صهیونیستی به کار گرفته شود در مسیر تامین خواسته های امریکا و رژیم اشغالگر قدس هزینه می کنند، تاکید کرد: هر چند دشمنان و مخالفان محور مقاومت تمام تلاش خود را برای نجات رژیم صهیونیستی از این ضعف راهبردی بسیج کرده‌اند، اما قطعا آنها در این مسیر موفق نخواهند شد.

احمد جبرئیل دبیر کل جبهه خلق برای آزادی فلسطین هم در این دیدار با اشاره به نگرانی رژیم صهیونیستی از تجمیع ظرفیت‌های جهان اسلام گفت: فشارهای برخی قدرت ها علیه جمهوری اسلامی ایران نشان می‌دهد که تحولات منطقه و گسترش دامنه بیداری اسلامی توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران را علیه امریکا و رژیم صهیونیستی افزایش داده است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.