بیرون از فدراسیون مشکل کی روش و بهروان را حل می کنیم /هنوز اسپانسر اصلی انتخاب نشده است

رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت:در مجارستان تیم ملی آماده می شود

 علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:  در حالی مراسم معارفه اسپانسر تیم ملی ایران انتخاب شد که  این به معنای اسپانسر اصلی تیم ملی نیست بلکه با شرکتی توافق کردیم که فقط مسئولیت تامین البسه تیم ملی فوتبال ایران را بر عهده دارد.
 کفاشیان در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی ایران گفت:  در حال حاضر مقدمات تیم ملی ایران به  اردوی مجارستان فراهم می کنیم تا بازیکنان تیم ملی ایران برای دیدار در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۴ مقابل تیم ملی لبنان آماده شود قبل از بازی با لبنان تیم ملی ایران  قرار است در کشور اردن مسابقه تدارکاتی با این تیم برگزار کند.
وی در ادامه تصریح کرد: در مجارستان کمپ بسیار خوبی را برای  تیم ملی ایران تدارک دیدیم و امیدوار هستم که تیم ملی ایران بتواند مقابل لبنان موفق باشد.
وی درخصوص جام حذفی تصریح کرد:  اولویت اول ما تیم ملی فوتبال  کشورمان است و در صورتی که ببینیم جام حذفی ورزشکاران و مسابقات فوتبال ما را تحت تاثیر قرار می دهد و در موردش صحبت خواهیم کرد.
 وی در ادامه خاطر نشان کرد:  در خصوص بیانیه کی روش وا ختلافات وی با سازمان لیگ اضافه می کنم که سازمان لیگ خودش را دراختیار تیم ملی گذاشته است و می داند اولویت تیم ملی است و اگر لازم باشد برنامه ها را ادامه می دهیم.
 وی در مورد اختلاف بین کی روش و رئیس سازمان لیگ برتر افزود:  کی روش چند بار با بهروان تماس گرفته و ایشان در خارج از کشور بودند اما ما بیرون از فدراسیون جلسه می گذاریم واین مسئله را حل خواهیم کرد.
کفاشیان در مورد دیدار استقلال و پرسپولیس در سوم شهریور افزود: هنوز صحبتی در مورد برگزار نشدن این دیدار در تاریخ مقرر انجام ندادیم ودر  حال حاضر هیچ صحبتی مبنی بر برگزار نشدن این دیدار انجام نشده است.
وی در ادامه گفت:  اخیرا در مودر توپ های  در لیگ برتر توسط بازیکنان مورد استفاده می شود و مورد انتفادات بازیکنان  قرار گرفته است اضافه می کنم که ما در فدراسیون کارشناسانی داریم که اگر این توپ ها مورد تایید آنها قرار نگیرد با شرکتی که مسئول تامین این توپ هاست قطع رابطه می کنیم و تمامی توپ ها به آنها پس می دهیم./با


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.