بیشترین تمرکز بسته بندی گوشت قرمز در استان تهران است


بیشترین تمرکز بسته بندی گوشت قرمز در استان تهران است

۱۷:۰۳ (جمعه ۲۳ تیر )
اخبار مرتبط
نسخه چاپی نسخه چاپی

معاون فنی اداره کل دامپزشکی استان تهران گفت: بیش از ۱۰ سال است که بسته بندی گوشت قرمز در تهران انجام و واحدهای بسته بندی آن در این استان متمرکز هستند.

دکتر داریوش جهان پیما، معاون فنی اداره کل دامپزشکی استان تهران با بیان این مطلب اظهار داشت: گوشت های قرمز بسته بندی شده در استان تهران بیشتر در فروشگاه های زنجیره ای، هتل ها، رستوران ها و اماکن پرمصرف مثل سازمان هواپیمایی و غیره عرضه می شوند.
وی افزود: گوشت قرمز در مراکز توزیع این محصول هم به شکل سنتی و هم مدرن عرضه می شود اما عمده فروش آن به شیوه سنتی است.
جهان پیما گفت: طرحی در دست تهیه است که عرضه گوشت قرمز در فروشگاه هارا از حالت سنتی به مدرن ارتقاء دهیم.
وی اضافه کرد: در حال حاضر بسته بندی گوشت به صورت اختیاری بوده و مجوزهای لازم برای افراد داوطلب صادر می شود تا به تدریج محل عرضه و سایر مسایل مرتبط با آن استانداردسازی شود.
معاون فنی اداره کل دامپزشکی در پاسخ به اینکه آیا این سازمان راهکارهای تشویقی مناسب برای توسعه بسته بندی گوشت قرمز در استان تهران دارد یا خیر، بیان داشت: مسلما بهینه سازی نحوه عرضه، زمینه افزایش فروش را فراهم می کند.
وی ادامه داد: با توجه به استقبال مردم از خرید محصولات بسته بندی، مسلما برای واحدهایی که تغییرات مناسبی در نحوه عرضه خود داشته باشند، مشتریان بیشتری ایجاد خواهد شد.
جهان پیما خاطر نشان ساخت: اقتضاء بازار و مطالبات مردم خود به خود به سمتی خواهد رفت که مراکز عرضه از شکل سنتی خارج شوند.
وی در پاسخ به این سوال که گوشت بسته بندی شده بیشتر در کدام یک از نقاط تهران متمرکز هستند، اذعان داشت: بیشتر این مراکز در شمال تهران متمرکز بوده و امیدواریم به زودی شاهد گسترش آن در سایر نقاط شهر باشیم.

.

.

.

.

.

.

.موج


Foodna RSS Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.