بیش از ۱۲۰هزار دواطلب کنکور امسال غایب بودند

۰۵ تیرماه ۱۳،

خبرگزاری آریا- حسین توکلی گفت:  ۱۲۰ هزار و ۵۳۱ داوطلب کارت ورود به جلسه آزمون سراسری را دریافت نکرده و در واقع غایب کنکور به شمار می آیند.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به غایبان کنکور سراسری امسال که  کارت ورود به جلسه را دریافت نکرده بودند؛ اظهار داشت: برای شرکت در آزمون سراسری ۹۲ تعداد یک میلیون و ۸۳ هزار و ۵۷۱ نفر ثبت نام کردند که برخی از این داوطلبان به منظور ورود به جلسه باید دو یا سه کارت دریافت می کردند.

مشاور عالی سازمان سنجش  در ادامه افزود : از تعداد اشخاصی که در کنکور ثبت نام کرده بودند تعداد ۹۶۳ هزار و ۴۰ داوطلب معادل ۸۸٫۸۸ درصد از شرکت کنندگان نسبت به دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون خود اقدام کرده و تعداد ۱۲۰ هزار و ۵۳۱ نفر معادل ۱۱٫۱۲ درصد از شرکت کنندگان نیز هیچ کارتی دریافت نکردند.

وی گفت: این تعداد داوطلبان در واقع غایبان کارت محسوب می شوند و حتی اگر برای شرکت در آزمون حاضر شده اما کارت دریافت نکرده بودند به هیچ عنوان حق شرکت در کنکور نداشته و جز غایبان به شمار می آیند.

مشاور عالی سازمان سنجش  در پایان اظهار داشت: ممکن است یک عده هم کارت دریافت کرده اما سر جلسه حاضر نشده اند که آمار این تعداد داوطلبان طی روزهای آینده مشخص می شود.


خبرگزاری آریا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.