بیلیچ: کرواسی باید قدرت ذهنی‌اش را بالا ببرد/شانس خوبی برای صعود داریم

جمعه ۲۶ خرداد – ۰۱:۳۰:۱۳ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – سرمربی تیم فوتبال کرواسی اعتقاد دارد تیمش شانس زیادی برای صعود از این گروه سخت دارد و در دیدار مقابل اسپانیا باید قدرت ذهنی خود را افزایش دهند.
به گزارش خبرگزاری آریا ، تیم فوتبال کرواسی موفق شد در مقابل ایتالیا به تساوی یک بر یک برسد و تک امتیاز ارزشمندی را در جدال با قهرمان جام جهانی ۲۰۰۶ بدست آورد.
کروات‌ها در نیمه اول با ضربه استثنایی پیرلو از حریف لاجوردی‌پوش خود عقب افتادند اما در نیمه دوم موفق شدند با گلزنی مانوئل ماندزوکیچ در دقیقه ۷۲ کار را به تساوی بکشانند.
بیلیچ سرمربی کرواسی پس از پایان این دیدار اظهار داشت: این اصلا کار آسانی نیست که شما بخواهید مقابل یکی از تیم‌های بزرگ به بازی بپردازید. اما شانس در این دیدار انتظار ما را می‌کشید.
وی افزود: ایتالیا در نیمه اول بهتر از ما بودند و ما به خوبی از فرصت‌هایمان استفاده نکردیم. ما در نیمه دوم تغییرات تاکتیکی در تیم ایجاد کردیم و با تغییر مکان بازی ماندزوکیج و لوکا موردریج شرایط بازی را تغییر دادیم.
بیلیچ عنوان کرد: نمی‌خواهم درباره بازی آینده مقابل اسپانیا زیاد صحبت کنم. ما بارها دیدار این تیم را مورد تجزیه وتحلیل قرار داده‌ایم اما چیزی که اهمیت زیادی دارد این است که ما امتیازات ارزشمندی را در دو دیدار گذشته خود گرفته‌ایم.
وی خاطرنشان کرد: مشکل ما با سایر تیم‌هایی مثل ایتالیا یا آلمان متفاوت است. زیرا قدرت ذهنی تیم ما مثل این دو تیم نیست. ما سخت در حال تلاش و تقویت این موضوع هستیم و در دیدار با اسپانیا باید قدرت ذهنی‌مان را بالا ببریم.
در بازی مقابل اسپانیا بسیار خوشبین هستم. ما شانس بالایی برای صعود از این گروه سخت به مرحله بعد را داریم.
کرواسی با تساوی مقابل ایتالیا ۴ امتیازی شد و با توجه به پیروزی پرگل اسپانیا مقابل ایرلند، کروات‌ها به دلیل تفاضل گل کمتر در مکان دوم جدول رده‌بندی قرار گرفتند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۱۵۱۳۳۰۱۳۹۸۴


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.