بیل: بواس کمک کرد تا بازیکن بهتری شوم

۱۶خردادماه،

 این ستاره ولزی در همه رقابتهای این فصل ۲۶ گل برای تیمش به ثمر رساند و به اولین بازیکن تاتنهام از فصل ۹۵-۱۹۹۴ تبدیل شد که توانست در یک فصل بیش از ۲۰ بار موفق به گلزنی می شود. او با این درخشش توانست عنوان بهترین بازیکن فصل را نیز از آن خود کند.

به گزارش گل، ویلاس بواس در اولین فصل حضور در وایت هارت لین توانست رکورد امتیاز گیری این تیم در لیگ برتر را بشکند با این وجود تاتنهام نتوانست به رقابت های فصل بعد چمپیونزلیگ راه پیدا کند اما بیل معتقد است که این تیم آینده درخشانی دارد.

او در گفتگو با اسپرس تی وی گفت:” او از لحاظ همه جنبه های بازی به من کمک کرد. ما در تمرینات روی مواردی تمرین می کردیم که من بتوانم در بازی ها انجام بدهم. او همچنین به من این اعتماد به نفس را داد که در بازی ها کارهایی که می خواهم را به بهترین شکل انجام بدهم. این برای یک بازیکن مسئله مهمی است.

همه از حضور او در باشگاه هیجان زده شدند. او مربی جوانی است و دوران فوق العاده ای در پورتو داشت. شاید در چلسی خیلی موفق نبود اما اگر به او فرصت داده می شد، مانند دوران حضورش در تاتنهام، می توانست نشان بدهد که چه مربی خوبی است. این دوران هیجان انگیزی برای باشگاه است.

او تاکتیک های جدیدی را امتحان کرد و این برای ما هم تازگی داشت. ما در ابتدا کمی مشکل داشتیم اما کم کم خودمان را تطبیق دادیم. این سبب شد تا قوی و قوی تر شویم.”


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.