بیژن طاهری:شرمنده کاظمی وذوب‌آهن شدم

بیژن طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، درباره قبول نکردن دعوت فرهاد کاظمی برای حضور در کادر فنی ذوب‌آهن گفت: یکی از پسرانم دانشجوست و دیگری سال آخر مدرسه را طی می‌کند. من و همسرم خیلی به درس فرزندانمان حساس هستیم و از آنجایی که دو پسرم به من واسته هستند و من هم نمی‌توانستم آن‌ها را با خود به اصفهان ببرم، ترجیح دادم امسال را در تهران بمانم تا آن‌ها با تمرکز بیشتری به تحصیل بپردازند.

وی ادامه داد: کار کردن با فرهاد کاظمی آن هم در تیم بزرگی مثل ذوب‌آهن برایم افتخار بود، اما به دلیل مسائل شخصی که گفتم نتوانستم دعوت او را بپذیرم و شرمنده آقا فرهاد و ذوب‌آهن شدم. آن طور هم که برخی می‌گویند اختلافی با فرهاد کاظمی ندارم.

طاهری در ادامه گفت: هر تیمی که فرهاد کاظمی به آن می‌رود متحول می‌شود چون او به خوبی نقطه ضعف تیم را تشخیص می‌دهد و آن را برطرف می‌کند مطمئنم که ذوب‌آهن پیشرفت می‌کند و در جدول بالا می‌آید.

مربی پیشین تیم فوتبال سایپا همچنین کیفیت لیگ امسال را خیلی پایین توصیف کرد و افزود: امسال نسبت به سال‌های قبل لیگ خیلی ضعیف بوده است. ستاره‌های فوتبال ما رو به افول هستند. قبلا وقتی تعدادی ستاره بازنشسته می‌شدند، تعدادی دیگر اضافه می‌شدند اما سال‌هاست که پدیده جدیدی رخ نشان نداده است. باید به جوان‌ها بیشتر میدان بدهیم و جوان‌ها هم بیشتر قدر خود را بدانند چون اگر لیگ ضعیف شود، تیم ملی هم دچار ضعف خواهد شد.

وی درباره دیدار روز سه شنبه ایران برابر کره جنوبی هم گفت: به نظرم اگر بازیکنان به وظایف خود عمل کنند و حرف‌های سرمربی را اجرا کنند کره را می‌بریم. تاکید من روی خط حمله است. این خط باید به هافبک‌ها کمک کنند و عقب برگردد. مهاجمان ما با پاس و فشاره روی مدافعان حریف می‌توانند به روند تیم کمک کنند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.