بیژن نوباوه:اگر تخلفات جزئی باشد می توان با اصلاحیه آن را رفع کرد

دوشنبه ۱۲ تیر – ۰۵:۵۷:۴۹ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – نایب رییس دوم کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به وجود کتاب‌های غیر قانونی در کشور گفت: دولت این حق را داردکه با عناصر غیر فرهنگی در جامعه مقابله کند.
به گزارش خبرگزاری آریا ، بیژن نوباوه در مورد جمع آوری کتاب‌های ممنوع از سطح جامعه بیان کرد: اصولا در نظام چاپ و نشر اگر مقررات رعایت نشود، یقینا جرم در جامعه شکل می‌گیرد و بدون شک این اقدام وزارت ارشاد کاری قانونی در جهت رفع معضلات چاپ و نشر محسوب می‌شود.
نماینده مردم تهران، ری وشمیرانات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ضرورت دارد آثاری که خلاف امنیت، اخلاق و همچنین فرهنگ جامعه است از این عرصه جمع آوری شود و باید گفت که این امری طبیعی است و تقریبا در تمام کشورها به وقوع می پیوندد.
نوباوه با بیان اینکه این اقدام نیاز دارد تا مفاد و شرایط آن اعلام شود گفت: باید این فعالیت‌ها با توجیه پذیری افراد جامعه همراه باشد تا بتواند  ثمربخش واقع شود.
نایب رییس دوم کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به اجازه قانونی نشر کتب در کشور افزود: زمانی که اجازه نشر به کتابی داده شود، می‌توان آن را قانونی دانست، مگر آنکه تخلفات اساسی وجود داشته باشد که نتوان آن را نادیده گرفت، ولی در صورتی که تخطی‌ها قابل اصلاح باشد، باید وزارت ارشاد  در امر جمع آوری این آثارتجدید نظر  کند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۰۲۱۷۵۷۴۹۱۴۳


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.