بیکاری، تورم و گرانی با تولید ملی بهبود می‌یابد

سه شنبه ۱۶ خرداد – ۱۰:۵۱:۰۴ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- نماینده مردم قم در مجلس نهم با بیان اینکه تمرکز مجلس نهم بر مسائل اقتصادی است، گفت: مسائل و مشکلات بیکاری، تورم و گرانی فقط با احیای تولید ملی حل می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خانه ملت، احمد امیرآبادی فراهانی با بیان اینکه اولویت اصلی مجلس نهم باید بهبود فضای اقتصادی کشور باشد، افزود: در شرایط کنونی مردم از گرانی‌ها و تورم موجود رنج می‌برند و مجلس نهم برای بهبود این شرایط باید تلاش کند.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: این تورم موجود در جامعه موجب تعطیلی واحدهای تولیدی شده و جمعیت بیکار جامعه را گسترش داده است.
این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان اینکه تولید ملی، بیکاری و تورم سه مسئله‌ای است که حل مشکل آن با هم گره خورده است، گفت: دولت به عنوان متولی کار باید برنامه‌ای را برای حل این مشکلات ارائه کند و اگر نیاز به مجوز و قانون داشته باشد از مجلس کمک بخواهد تا این مسئله امروز کشور حل شود.
امیرآبادی فراهانی که کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس را اولویت اصلی‌اش برای ورود کمیسیون‌های تخصصی مجلس عنوان کرد، یادآور شد: این کمیسیون به شکل مستقیم با مشکلات امروز جامعه درگیر است و با نگاه کلان می‌تواند این مسائل را برطرف کند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۰۵۱۰۵۱۰۴۴۵۹


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.