بیگانه در تهران صمیمی در استانبول

جام جم آنلاین: بعضی مواقع سکوت کردن بهتر از جواب دادن است و بی‌خود هم نگفته‌اند؛ تا مرد سخن نگفته باشد، عیب و هنرش نهفته باشد.

موضوع بر می‌گردد به اظهارات تازه حمید سجادی، معاون قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش که دیروز درباره سفر اخیر وزیر ورزش و جوانان به ترکیه گفت: تیم‌های ملی که در آستانه مسابقات مهمی هستند نیاز به حمایت و پشتیبانی دارند و سفر وزیر ورزش به ترکیه برای دیدار با اعضای تیم ملی در همین راستا صورت گرفت و ایشان خواست تا به اعضای تیم ملی خدا قوت بگوید.

سفر یک روزه وزیر ورزش به ترکیه با همراهی حمید سجادی، علیرضا رحیمی، محمد رویانیان و علی فتح‌الله‌زاده (مدیران عامل سه باشگاه سپاهان، پرسپولیس و استقلال) در شرایطی صورت گرفت که در همین تهران چند کیلومتری بیشتر بین وزارت ورزش در خیابان سئول با کمپ تیم‌های ملی فوتبال در ورزشگاه آزادی فاصله‌ای وجود ندارد و شاید بهتر بود که وزیر به جای این سفر که به هر حال با هزینه‌های خاص خود همراه شده، در تهران به دیدن بازیکنان و کادر فنی تیم ملی می‌رفت. آخر اگر صرف این حضور بر خدا قوت گفتن و عرض خسته نباشید بوده است که در وطن راحت‌تر می‌شد این کار را انجام داد.

در حالی که سجادی اعلام کرده؛ فوتبال ما در مرحله حساسی قرار گرفته و در آستانه رقابت‌های مهمی مثل مقدماتی جام جهانی سفر وزیر تاثیر بسیار خوبی در روحیه بازیکنان و کادر فنی داشت، باید پرسید آیا بهتر نبود که این برنامه دیدار و روحیه بخشیدن به تیم ملی در آستانه دیدار مهم با ازبکستان صورت می‌گرفت؟! آن هم در شرایطی که در شب این دیدار تیم ملی در بازی دوستانه خود یک بر صفر به تیم آلبانی، تیم هشتادوچهارم رنکینگ فیفا باخت تا مشخص شود که این حضور صرفا تشریفاتی و برای خالی نبودن عریضه بوده است.

البته شاید بتوان گفت بیشترین بهره را از این سفر مدیران باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس و سپاهان بردند که در خلال این بازدید با بازیکنان مورد نظرشان برای فصل دوازدهم لیگ مذاکرات مقدماتی را انجام دادند.

جدا از دیدار رویانیان با مصطفی دنیزلی سرمربی ترکیه‌ای پرسپولیس،‌ علی فتح‌الله‌زاده نیز که تقریبا جدایی‌اش از جمع آبی‌ها محرز شده بود، با رایزنی با عباسی وزیر ورزش، نظر ضمنی او را برای ماندن گرفت تا رسولی‌نژاد معاون پارلمانی و حقوقی وزارت و رییس هیات مدیره استقلال نیز که پیش از آن، محکم اعلام کرده بود فتح‌الله‌زاده رفتنی است، از این تصمیم خود برگردد.

حجت‌ الله اکبرآبادی – دبیر گروه ورزش


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.