بی‌اطلاعی نبی از بازی ایران و عراق در تهران

۲۸اردیبهشت،

مهدی محمد نبی در حاشیه برگزاری همایش دانش افزایی مدرسین و مربیان کشور در واکنش به خبر موافقت فدراسیون عراق با برگزاری بازی دوستانه با تیم ملی ایران در تهران، اظهار کرد: من از این خبر بی‌اطلاع هستم. این خبر برای من هم به صورت پیام کوتاه آمد. هنوز فدراسیون نرفته‌ام که ببینم آیا نامه‌ای از فدراسیون عراق برای فدراسیون ارسال شده است یا خیر.

وی در واکنش به اینکه خیلی از مربیانی که در اینجا می باشند معتقدند که لیگ باید ۱۶ تیمی باشد، گفت: شانزده تیمی شدن لیگ مصوبه هیات رییسه سازمان لیگ هم هست که این هیات از نمایندگان باشگاه‌ها تشکیل شده است. با این حال هر درخواستی که از سوی مربی برای ۱۸ تیمی ماندن لیگ به فدراسیون می‌آید کفاشیان همه را به سازمان لیگ ارجاع می‌دهد.

نبی دربارهٔ صدور رای نهایی پرونده‌ تبانی توسط شورای استیناف، افزود: تمامی اعتراضات به آرای کمیته‌ انضباطی به دست شورای استیناف رسیده است و این شورا برای رسیدگی نهایی تشکیل جلسه می‌دهد. فکر می‌کنم که هر چه سریع‌تر جلسه رسیدگی تشکیل شود می‌توانیم پس از اعلام آرای نهایی و قطعی، هر دو بازی پلی‌آف را تا قبل از بیستم خرداد برگزار کنیم.

نبی دربارهٔ وضعیت مربیان شاغل در فوتبال ایران نیز اظهار کرد: یکی از مشکلات فوتبال ما همین است که بعضی از مربیان که مدرک A مربیگری را دارند در خانه‌هایشان می باشند و برخی از آنها نیز که این مدارج را ندارند در سطح اول فوتبال ما مربیگری می‌کنند. باید همه این موارد رسیدگی شود. در قبل مربی تیم فوتبال زنان سابقه مربیگری در والیبال و بسکتبال را داشت! اما به همت دوره‌های آموزشی که برگزار شده اکنون شرایط متفاوت است.

نبی از اعزام مربیان لیگ برتری به آلمان، ایتالیا و یا هلند خبر داد و ادامه داد: در فاصله تعطیلات میان مسابقات دو لیگ برتر، این مربیان به خارج از کشور اعزام می‌شوند تا در جریان برنامه‌های آموزشی به طور عملی قرار بگیرند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.