بی‌ثباتی غرب در تصمیمات خود در برابر جمهوری اسلامی

۲۴م آذر ،

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: مقامات آمریکا در تصمیمات خود از نوعی بی‌ثباتی برخودارند و در شرایطی که تحریم‌های جدیدی را علیه کشورمان اعمال می‌کنند به معافیت ۱۱ کشور از این تحریم‌ها رضایت می‌دهند.

ابراهیم آقا محمدی نماینده مردم لرستان و خرم آباد در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تشدید تحریم‌های غرب علیه کشورمان گفت: ما همواره با سیاست‌های متفاوت غرب در قبال جمهوری اسلامی ایران روبرو بوده‌ایم و این چنین اقدامات رویکرد جدیدی از سوی دشمنان نظام به شمار نمی‌رود.

وی در ادامه افزود: مقامات آمریکا در تصمیمات خود از نوعی بی‌ثباتی برخودارند و در شرایطی که تحریم‌های جدیدی را علیه کشورمان اعمال می‌کنند به معافیت ۱۱ کشور از این تحریم‌ها رضایت می‌دهند.

آقا محمدی با اشاره به رویکرد ایران در قبال این اقدامات خصمانه تصریح کرد: سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران روشن و مشخص است و همواره در چارچوب قوانین و مقررات به مطالبه حقوق خود می‌پردازد.

نماینده مجلس نهم در پایان تاکید کرد: ما در قبال تمامی دستاوردهای خود هزینه پرداخت کرده‌ایم، از این رو هیچ گاه در قابل این چنین اقدامات تسلیم نخواهیم شد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.