بی‌مهری مسکن مهر در افزایش نرخ اجاره‌بها

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

عضو کمیسیون عمران در مجلس گفت: هزینه‌های صورت گرفته در مسکن مهر باید مورد بررسی و کارشناسی قرار گیرد تا بر همه مشخص شود که این طرح تاکنون چه تاثیری بر بازار اجاره‌ iبها داشته است.

حسین محمد زاده نماینده مردم درگز در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره iبه افزایش نرخ اجاره iبهای مسکن در کشورمان گفت: اعتباری که برای مسکن مهر iبها شده است، باید تاثیر خود را بر کاهش اجاره ‌بهای مسکن برجا می‌گذاشت اما متاسفانه نه تنها این اتفاق نیفتاده بلکه در ماه‌های اخیر شاهد افزایش اجاره‌بهای مسکن نیز بوده‌ایم.

وی در ادامه تصریح کرد: هزینه‌های صورت گرفته در مسکن مهر باید مورد بررسی و کارشناسی قرار گیرد تا بر همه مشخص شود که این طرح  تاکنون چه تاثیری بر بازار اجاره‌ iبها داشته است.

عضو کمیسیون عمران مجلس همچنین اظهار داشت: عدم آماده بودن زیرساخت‌های مسکن مهر و عدم تحویل واحدهای مسکونی در موعد مقرر و سهل‌انگاری در عدم تحویل در این امر سبب شده بسیاری از متقاضیان مسکن مهر که مبلغی بابت دریافت خانه پرداخت کرده‌اند، موفق iبه تحویل ‌گرفتن واحدهای خود نشوند .

محمد زاده در پایان خاطر نشان کرد: اجاره‌بهای بالای مسکن iبه معضلی برای اقشار مختلف تبدیل شده است و دولت باید با نظارت جدی و دقیق بر بازار مسکن تعادلی را در اجاره ‌بها ایجاد کند .

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.