بی اثر نمودن تحریماتی نفتی با اتخاذ تدابیر هوشمندانه

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ جمعه ۱۲م آبان ۹۱،

گفت: با توجه به اینکه تحریم کما بیش در کشور بی تاثیر نبوده است بنابراین برای غلبه بر تحریماتی نفتی اعمال شده از سوی کشورهای غربی علاوه بر همت مسئولان نفتی نیاز به اتخاذ تدابیر هوشمندانه و همه جانبه دولت و مجلس دارد.

وی تصریح نمود: برای دور زدن تحریمات همچنین نیاز به تلاش مستمر دست اندرکاران صنعت است چرا که تنها مسئولان دولتی و مجلس نمی تواند در این جهت موثر باشد بلکه شرکت ها تولید نماینده هم باید هماهنگی داشته باشند.

انصاری اظهار داشت: امروزه در جبهه مبارزه با تحریمات به وجود صنعتگران و تولید نمایندگان حرفه ای نیاز داریم که بتوانند فرصت های سرمایه گذاری را در کشور ایجاد نمایند.

نماینده مردم آبادان تاکید نمود: تولید با کیفیت و اصلاح زیر ساخت ها و فراهم نمودن زمینه های رقابتی سالم عرصه را برای توسعه اقتصاد کشور فراهم می نماید.

وی خاطر نشان نمود: مسلما تحریمات در تولید و صادرات بی تاثیر نمی باش و این بدان معنا نمی باش که فلج شدیم بنابر فرمایشات رهبر انقلاب درباره توجه به تولید ملی و سرمایه و کار ایرانی باید تدابیر اساسی و هوشمندانه در این خصوص صورت گیرد تا بتوانیم تحریمات را در کشور دور بزنیم./ک


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.