بی اعتنایی شدید فرگوسن به رقبای دیرینه اش

۲۴م دیماه ،

سرمربی منچستریونایتد اعلام کرد حتی از مکان فعلی لیورپول در جدول رده بندی لیگ برتر مطلع نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اسکای اسپرتز، دو تیم فوتبال منچستریونایتد و لیورپول سالهاست که به عنوان اصلی ترین رقبای یکدیگر شناخته می شوند اما فرگوسن به بی اعتنایی شدید نسبت به آنها اعلام کرد حتی از مکان فعلی آنها در جدول رده بندی لیگ برتر بی اطلاع است.

این در حالی است که این دو تیم امشب در چارچوب رقابت های لیگ برتر حداواتفورد؟ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

سرمربی تیم میزبان می گوید، زمان های طولانی از دورانی که او توجه زیادی به رقبانش داشته می گذرد، او حتی اعلام کرد مدتهاست حتی مکانی که لیورپول در جدول رده بندی لیگ جزیره اشغال می کند نیز دیگر مورد توجه فرگوسن نیست.

از این دو تیم عنوان سرسخت ترین رقبای یکدیگر در تاریخ فوتبال جهان نام برده می شده است اما به نظر می رسد فرگوسن در آستانه این دیدار می خواهد با صحبتی نیش دار روحیه رقیبش را تضعیف کند.

تیم لیورپول به سرمربی گری براندن راجرز نیز در حال حاضر در موقعیت خوبی قرار ندارد آنها در حال حاضر در جدول رده بندی با اختلاف امتیازی ۲۱ امتیازی از سرخ پوشان یونایتد قرار دارند که این تا حدودی سبب بی اعتنایی فرگوسن را توجیه می کند.

در حال حاضر جنگ صدرنشینی بین منچستری ها برقرار است و منچسترسیتی اولین رقیب شیاطین سرخ محسوب می شود.

پس از آنها می توان در رتبه بعدی به آبی پوشان چلسی اشاره کرد که در هفته های اخیر می توان گفت به فرم ایده آل بازگشته اند.

اما رقابت با لیورپول در واقع افکار فرگوسن را برهم نمی زند، فرگوسن در انتظار دیدار اروپایی تیمش مقابل رئال مادرید در ماه آینده میلادی است در حالی که لیورپول باید تنها به دیدار تیمش در لیگ اروپا فکر کند.

فرگوسن زمانی که شنید لیورپول در حال حاضر در مکان هشتم جدول لیگ برتر قرار دارد با تعجب گفت: من هرگز قبل از اینکه شما به من گفتید به این موضوع فکر نکرده بودم، من به طور قطع اصلا به نام آنها در جدول نگاه می کنم.

من بیشتر به موقعیت منچسترسیتی که پشت سر ماست نگاه می کنم.

آنها به دنبال ما می باشند و ما را دنبال می کنند در نتیجه تنها آنها گوشه ای از ذهن مرا اشغال می کنند.

با این حال فرگوسن از زمان پیش آمده استفاده کرد، از عدم کامیابی تیم لیورپول در ۲۳ سال قبل برای کسب عنوان قهرمانی لیگ استفاده کرد و گفت:‌آنها رویای قهرمانی را در سر می پرورانند.

لیورپولی ها که ۱۸ عنوان قهرمانی لیگ برتر را در پرونده خود دارند ۲۳ سال است که موفق نشده اند به این عدد جامی را اضافه کنند.

فرگوسن نهایتا در پایان صحبت های خود برای آنکه حریف امشبش را بیشتر از این خرد نکند گفت: ولی لیورپول همیشه رقیب ما خواهند ماند، مهم نیست که جای آنها کجای جدول است یا منچسترسیتی در حال حاضر رقیب اصلی ما محسوب می شود مهم این است که آنها رقیب تاریخی ما می باشند./آق


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.