بی خبری عادل از تهدیدها

جام جم آنلاین: هیچ برنامه‌سازی به اندازه عادل فردوسی‌پور نمی‌توانست این همه عکاس و خبرنگار و جامعه‌شناس و پژوهشگر و کارشناس فوتبال را در یک سالن دور هم جمع کند.

در جلسه نشست نقد و بررسی «نود» هم خبرنگاران حوزه رادیو و تلویزیون حضور داشتند، هم منتقدان سینما و هم خبرنگاران روزنامه‌های ورزشی.

در کنار این جماعت رسانه‌ای، پژوهشگران حوزه‌های مختلف هم آمده بودند تا عملکرد برنامه نود را زیر تیغ نقد ببرند.

حضور شخصیت‌های حوزه‌های مختلف در این جلسه نشان داد که نود برنامه‌ای تک‌وجهی نیست و توانسته در طول ۱۳ سال فعالیت مستمرش فراتر از یک برنامه ورزشی عمل کند.

در نشست دیروز حرف‌های شنیدنی زیادی رد و بدل شد. جالب تر از همه سخنان آقازمانی مدیر گروه ورزش شبکه ۳ بود که به گفته خودش از ابتدای پخش نود در کنار «عادل فردوسی پور» بوده است.

مدیری که باید در برابر ریز ودرشت اتفاقات «نود» به دیگران پاسخگو باشد و به همین خاطر روزهای دوشنبه و سه‌شنبه‌اش را با دلهره و اضطراب سپری می‌کند. به همین خاطر بود که دیروز توضیح داد می‌تواند خاطراتش را در قالب یک کتاب منتشر کند.

او گفت: هنگام پخش نود حدود ۴۰ تماس تلفنی را جواب می‌دهم. خیلی از اهالی ورزش تماس می‌گیرند و درخواست‌ها و انتقادهایشان را مطرح می‌کنند.

از بین تهدیدها و تطمیع‌ها و درخواست‌ها یکی دو موردش را به فردوسی‌پور اطلاع می‌دهم. بقیه‌اش را نمی‌گویم تا روحیه‌اش تضعیف نشود.

وقتی «نود» پخش می‌شود این مدیر تلویزیونی ترجیح می‌دهد در دفترش بماند تا برای خانواده‌اش ایجاد مزاحمت نکند. چند بار هم که به خانه رفته فرزندانش به اتاق خودشان رفته‌اند و در را قفل کرده‌اند تا از خواب آرام شبانگاهی محروم نشوند. اطرافیان مدیر گروه ورزش شبکه ۳ می‌دانند که روزهای دوشنبه نباید او را جایی دعوت کنند.

خودش می‌گوید: «دوشنبه‌ها زندگی‌ام تعطیل می‌شود. مراسم عروسی خواهرم دوشنبه‌شب برگزار شد. هر چقدر اصرار کردم که زمانش را عوض کنند نشد. دل را به دریا زدم و در مجلس شرکت کردم. وسط مجلس عادل فردوسی‌پور تماس گرفت و گفت زودتر خودت را به استودیو برسان که باید اختلاف بین دو نفر را حل و فصل کنی. از آن به بعد برای رفتن به مهمانی از «عادل» اجازه می‌گیرم»

روز گذشته آقازمانی در مرور خاطراتش از مدیر عاملی گفت که شاکیانش با دستبند و حکم جلب او را به برنامه نود آورده‌اند.

ظاهرا شاکیان پشت در سازمان صدا و سیما منتظر مانده‌اند که «نود» تمام بشود و متهم را با خودشان ببرند. فقط و فقط جذابیت و فراگیری بالای یک برنامه است که می‌تواند به یک متهم انگیزه بدهد در سخت‌ترین شرایط جلوی دوربین حاضر شود.

احسان رحیم زاده -‌ گروه رادیو و تلویزیون


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.