بی.پی در اقیانوس اطلس نفت کشف می کند

چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت – ۰۵:۲۲:۵۰ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- شرکت بی.پی قصد دارد در مناطق فراساحلی نزدیک جزایر ترینیداد در اقیانوس اطلس به اکتشاف نفت و گاز بپردازد.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا، پس از امضای دو قرارداد مشارکت در تولید با دولت ترینیداد و توباگو، شرکت بی.پی در آب های عمیق این کشور در اقیانوس اطلس به اکتشاف نفت و گاز خواهد پرداخت.
نرمن کریستی، مدیر بی.پی.تی.تی، زیرشاخه بی.پی در ترینیداد و توباگو گفت: ما مشتاقیم در این منطقه دریایی عمیق که فعالیت های اکتشافی کمی در آن انجام شده، به جست و جوی ذخایر جدید نفت و گاز بپردازیم.
بی.پی.تی.تی بزرگترین تولیدکننده مواد هیدروکربری در ترینیداد و توباگو به شمار می آید و در سال ۲۰۱۱ میلادی، به طور میانگین روزانه ۴۰۸ هزار بشکه معادل نفت در این کشور تولید می کرده است.
این شرکت بیش از نیمی از تولید گاز طبیعی ترینیداد و توباگو، عضو مجمع کشورهای صادرکننده گاز (جی یی سی اف) و حدود ۱۲ درصد از کل تولید جهانی بی.پی را به خود اختصاص داده است.
ترینیداد و توباگو در سال ۲۰۱۰ میلادی حدود ۸۰۰ میلیون بشکه ذخایر اثبات شده نفت،‌ روزانه ۱۴۶ هزار بشکه و با در اختیار داشتن ۴۰۰ میلیارد متر مکعب ذخایر گاز، روزانه ۴۲ میلیارد متر مکعب از آن را تولید می کرده است.
حدود دو سال پیش، تلاش بی.پی برای اکتشاف نفت در آب های عمیق خلیج مکزیک سبب انفجار سکوی دیپواتر هرایزن، مرگ ۱۱ کارگر و نشت بیش از چهار میلیون بشکه نفت در خلیج مکزیک شد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۱۶۱۷۲۲۵۰۷۷۴


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.