بچه‌های جسور آبان‌ماه اکران می‌شود

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

سیفی در گفت‌وگو با هنرآنلاین:

کارگردان فیلم ˝بچه‌های جسور˝ از اکران این فیلم تا دو ماه دیگر و متوقف‌ماندن پروژه ˝بچه‌های جسور۲˝ خبر داد.

سیفی در گفت و‌گو با خبرنگار سینما هنرآنلاین دربارهٔ زمان اکران فیلم بچه های جسور گفت: با توافقات انجام شده قرار است اوایل آبان ماه سال جاری فیلم بچه های جسور را اکران کنیم. با پخش کننده های مختلفی در حال مذاکره هستیم اما هنوز به توافق نهایی نرسیدیم.

سیفی دربارهٔ مضمون فیلم بچه های جسور گفت: این فیلم را با محوریت سینمای کودک ساختم و قهرمان اصلی قصه آن یک کودک است. بچه های جسور یک کار متفاوت و فانتزی برای کودکان و نوجوان است.

کارگردان فیلم بچه های جسور با اشاره به جایگاه سینمای کودک در ایران گفت: سینمای کودک در ایران جایگاهی ندارد و در چند سال اخیر متولیان مدیریت فرهنگی و مسولین ما فقط به دنبال استفاده ابزاری از سینمای کودک بوده اند و هرساله یک جشن سیاسی را تحت عنوان جشنواره فیلم کودک و نوجوان برگزار کرده اند. تظاهر می کنند که دغدغه سینمای کودک دارند اما در عمل این چنین نیست.

سیفی در خصوص فعالیت های آینده اش در حوزه سینما گفت: قرار بود “بچه های جسور۲” را کلید بزنم اما به سراغ هرکسی که رفتم حاضر به سرمایه گذاری برای ساخت این فیلم نشد.

فیلم بچه‌های جسور در ژانر کودک ساخته شده و داستان آن روایتی بین واقعیت و رویای دو کودک است که یک سفر تخیلی را در دنیای واقعی انجام می‌دهند. “مسیح سیفی”، “یعقوب نفقان” و ” جعفر نوری” بازیگران اصلی این فیلم می باشند.

انتهای پیام/۵۵
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.