بچیروویچ: اتفاق غیر منتظره‌ای رخ ندهد حتما قهرمان آسیا می‌شویم/ به تغییرات کادر فنی نیاز داشتیم

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > بسکتبال – سرمربی تیم ملی بسکتبال به قهرمانی شاگردانش در جام ملت‌های آسیا امیدوار است.

به گزارش ممتاز؛ مهمد بچیروویچ سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران که تیمش فردا عازم فیلیپین می‌شود تا در جام ملت‌های آسیا شرکت کند، در نشست خبری گفت: «ما می‌خواهیم ایران در فیلیپین برنده باشد ولی ۶ تیم دیگر هم برای قهرمانی به این مسابقات می‌آیند. اگر اتفاق غیر منتظره‌ای مثل مصدومیت یا اشتباهات داوری پیش نیاید، حتما قهرمان می‌شویم.»
او در مورد شایعه اختلاف بین بازیکنان تیمش هم گفت: «این خبر برای من بسیار خنده‌دار بود. ما جو خوبی در مسابقات ویلیام جونز داشتیم. تیم ما یک خانواده است که من هم پدر این خانواده هستم. ما مشکلی نداریم. وقتی به ایران آمدم گفتم که می‌خواهم خون تازه‌ای در رگ‌های تیم ایران تزریق کنم. الان هم هدف ما قهرمانی است.»
بچیروویچ در مورد حریفان ایران در جام ملت‌های آسیا گفت: «کره تیم خطرناکی دارد. فیلیپین هم به خاطر میزبانی یکی از مدعیان است. تایوان و ژاپن هم قدرت خاص خود را دارند. قطر یک بازیکن ایرانی از لیگ آمریکا جذب کرده. اما با این حال من به تیم خودم اعتقاد دارد و به حریفان احترام می‌گذارم.من از بازیکنان جوانی که انگیزه بسیاری برای حضور در تیم ملی دارند، دعوت کرده‌ام تا به اردو بیایند. قهرمانی در ویلیام جونز به ما اعتماد به نفس بسیاری داده است. ایران شانس بسیاری برای قهرمان دارد.»
او در پایان در مورد تغییرات کادر فنی تیم ملی گفت: «نیاز داشتیم که تغییراتی در کادر فنی ایجاد کنیم. خوشحالم که شاهین طبع به من کمک می‌کند. احساس می‌کنم او ۱۰ سال در کنارم بوده.»
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.