بچیروویچ: از ابتدا هدفمان قهرمانی بود / همه بازیکنان من درخشیدند

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > بسکتبال – سرمربی بسکتبال ایران می گوید خوشحال است که از آزمونی دیگر سربلند خارج آمد.

به گزارش ممتاز؛مهمد بچیرووچ پس از قهرمان شدن بسکتبال ایران در جام ملت های آسیا گفت:« تیم ملی بسکتبال ایران با کاری گروهی در رقابت‌های قهرمانی آسیا نتیجه گرفت.»
او که شاگردانش در بازی فینال فیلیپین میزبان را شکست دادند دربارهٔ این مسابقه هم حرف می زند و می گوید:«در دیدار فینال عملکرد خوبی داشتیم. با اینکه ۲۰ هزار تماشاگر از حریف ما حمایت می‌کرد توانستیم برنامه‌هایمان را اجرا کنیم. تنها یک کوارتر تحت تاثیر حریف بودیم اما از کوارتر دوم و ابتدای کوارتر سوم حریف را تسلیم برنامه‌های خودمان کردیم و برنده شدیم. تمام شاگردانم در این تورنومنت جنگیدند و برای بهترین نتیجه تلاش می‌کردند.رقابت‌های قهرمانی آسیا تورنمنت بزرگی بود که فیلیپین به خوبی آن را برگزار کرد. ما از ابتدای مسابقه‌ها هدف‌مان قهرمانی بود و در نهایت نیز به آن رسیدیم. هر بازی برایمان دشوار بود و خوشبختانه با تمام توان از همه آن‌ها سربلند خارج آمدیم.»
بچیروویچ در پایان گفت:«اینکه ایران دو بازیکن در تیم منتخب آسیا داشت، نشان می‌دهد با قدرت در این تورنمنت حاضر شده‌ایم و با تلاش تیمی به نتیجه رسیده‌ایم. همه بازیکنان من درخشیدند و باز هم می‌گویم که با کار تیمی نتیجه گرفتیم.»

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.