بچیروویچ: روی ۵ یا ۶ بازیکن متمرکز نیستیم / توفیق: بومی ها به خودباوری نیاز دارند

۰۳م آذر ،

تیم بسکتبال مهرام در هفته چهارم لیگ بسکتبال موفق به شکست صنایع ماهشهر شد سرمربیان دو تیم از بازی تیمشان می گویند.

مهمد بچیروویچ سرمربی تیم بسکتبال مهرام پس از پیروزی اولش با این تیم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تأکید کرد: ما در مسیر ساختن بازی تیم هستیم و در جریان بازی گاهی خوب و گاهی بد عمل می کنیم اما خوشحالم که بازیکنان همانطوری که در تمرینات خواستیم عمل می کنند.

اکثر بازیکنان مهرام در مقابل صنایع پتروشیمی به میدان رفتند و به نظر می رسید سرمربی تازه به دنبال شناخت ویژگی های بازی بازیکنان نیمش است اما وی توضیح داد: هر بازیکنی باید فرصت بازی پیدا کرده و نشان دهد چقدر توانایی کمک به تیم را دارد به نظرم نباید در طول بازی تنها ۵ یا ۶ بازیکن به زمین روند به خصوص در مورد بازیکنان جوان که اگر اشتباه کنند، باز باید فرصت بازی و یادگرفتن از اشتباهات را به آنها بدهیم این هم سیستم کارم است و مختص بازی های اول نبود.

سرمربی مهران به مشکلات تیمش اشاره می کنند، مشکل بزرگ تیم بحث حمله و به خصوص ریباند است اما نگران این موضوع نیستیم و در تمرینات به حل مشکلات می پردازیم.

بچیروویچ اعتقاد دارد تیم ما ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه است و نکته مثبت هم همین خواهد بود که بازیکنان جوان به تیم انرژی داده و با تجربه ها ثبات را به بازی می آورند.

** توفیق: بومی ها خودباوری ندارند

علی توفیقی سرمربی صنایع پتروشیمی ماهشهر هم در سوی مقابل به ضعف تیمش اشاره کرد تیم ما بسیار دیر جمع شده و متأسفانه نبود مدیریت صحیح قبلی در منطقه سبب شده که بازیکنان بومی وقار و خودباوری را فراموش کنند به همین سبب هم در بیشتر لحظاتی که قصد تعویض بازیکنان را داشتیم تیم افت محسوسی پیدا می کرد و با تغییر تاکتیک سعی در جبران آن داشتیم.

وی ادامه می دهد: فراموش نکنید که در مقابل ما تیم مهرام با ۷۰ درصد ترکیب تیم ملی حضور داشتند و من با این شرایط از تیم راضی هستم البته اعتراف می کنم که شخصاً اشتباهاتی دارم که باید در آینده آنها را برطرف کنم.

توفیق تأکید می کند: اگر بازیکنان ما بدون فکر کردن به اینکه در مقابل چه تیمی حتی قهرمان ایران و آسیا بازی می کنند به سطح خودباوری برسند مشکل مل حل می گردد این بازیکنان تجربه بالایی هم ندارند و به همین سبب از کارهای انجام شده در مدت کم راضی هستم.

وی در مورد نحوه بازی تیمش توضیح می دهد: قبلاً با توجه به شرایط مهرام فکر کرده بودیم که اگر در محوطه داخلی موافق نشویم به کار از خارج به داخل و برعکس روی بیاوریم که شاهسوند و کوکیناس هر دو در این زمینه موفق عمل کردند./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.