بکارگیری تجهیزات داخلی در پروژه های ملی در کمیسیون انرژی مجلس بررسی می‌شود

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: بکارگیری تجهیزات داخلی در پروژه‌های صنعتی ملی در یکی از کمیته‌های چهارگانه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بررسی می‌شود.

حسین امیری خامکانی نماینده مردم کرمان، زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانیممتازنیوز، با تاکید بر لزوم حمایت از سازندگان داخلی خصوصا در صنعت نفت و گاز گفت: با حمایت از دانش و توان بالای سازندگان داخلی و فعالان  صنعت نفت می‌توان بیشتر از گذشته در مسیر پیشرفت کشور گام برداشت.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی که تحریم‌های غرب علیه کشورمان تشدید شده است با رسیدن به استقلال اقتصادی می‌توانیم در این مسیر قدرتمندانه حرکت کنیم.

امیری خامکانی اقتصاد مقاومتی را راهکار مقابله قدرتمندانه با تحریم‌ها دانست و تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی به معنای خود‌کفایی در تمام عرصه‌های کشور است که با اتکا به تولیدات داخلی و با تامین نیاز بخش‌های مختلف می‌توانیم در مقابل تحریم‌ها مقتدرانه ایستادگی کنیم.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از بررسی بکارگیری تجهیزات ملی در کمیسیون انرژی مجلس خبر داد و خاطر نشان کرد: شرکت‌های خارجی در پروژه‌های جمهوری اسلامی ایران از تجهیزات ملی خود استفاده می‌کنند و در یکی از کمیته‌های کمیسیون انرژی مجلس بکارگیری تجهیزات ملی در صنایع داخلی بررسی می‌شود. 

انتهای پیام/س۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.