بگوویچ: حق حاشیه‌سازی برای پرسپولیس را ندارم

۳۱فروردین۱۳،

وینگو بگوویچ در گفت‌وگویی در خصوص آخرین وضعیت خود و باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: طبق صحبت‌هایی که از اول داشتیم من بر سر تمرینات حاضر می‌شوم و اگر کمکی از من بخواهند حتما کوتاهی نمی‌کنم. من به هیچ عنوان دوست ندارم الان پرسپولیس در این شرایط خیلی حساس که حدود چند مدتی است جام نگرفته، دچار مشکل شود.

به گزارش فارس، وی در پاسخ سؤالی که آیا شما مربی پرسپولیس هستید یا خیر، گفت: من مربی پرسپولیس نیستم اما اگر از من کمک بخواهند، کوتاهی نمی‌کنم.

وی در پاسخ به سؤال دیگری که واقعا مشکل شما با پرسپولیسی‌ها چیست، یک باره از این تیم کناره گذاشته شدید، تاکید کرد: اجازه بدهید همه چیز حدود ۲۰ روز دیگر پس از پایان بازی با سپاهان در نشستم با رویانیان مشخص می‌شود. من خوشبختانه مربی حرفه‌ای هستم و از تجربه‌ای که در فوتبال ایران به دست آورده‌ام همیشه سعی می‌کنم بهترین استفاده‌ها را بکنم. نمی‌خواهم الان خدای ناکرده کاری کنم که به پرسپولیس لطمه بخورد. من آرزویم این است که شاگردان قبلی‌ام مثل گل‌محمدی امسال قهرمانی به دست آورند که امیدوارم امسال این اتفاق بیافتد تا بعد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همانطور که می‌بینید و می‌نویسید هر روز در تمرینات حاضر می‌شوم و اگر از من کمک بخواهند کوتاهی نمی‌کنم، حالا باید ببینیم که بعدا چه اتفاقی می‌افتد. آیا در اینجا می‌مانم، به آکادمی می‌روم یا مسئله‌ای دیگر.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.