بگوویچ : وزنه به سمت ما سنگین تر است

۳۰م دیماه ،

اخبار باشگاه پرسپولیس : فوتبال آنلاین : پرسپولیس به عشق پیراهنش و رنگ قرمز تلاش می‌کند و من بسیار به این بازی و نتیجه‌اش امیدوارم.

به گزارش فوتبال آنلاین وینگو بگوویچ در خصوص دربی ۷۶ اظهار داشت: پیش‌بینی این بازی امکان‌پذیر نیست مثل تمام دربی‌های دنیا، اما قطعا مثل همیشه بازی استقلال و پرسپولیس حساس و شاید سرنوشت‌ساز باشد.

وی افزود: پرسپولیس به عشق پیراهنش و رنگ قرمز تلاش می‌کند و من بسیار به این بازی و نتیجه‌اش امیدوارم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: با آمدن یحیی تغییرات را در تیم دیده‌اید، امیدوارم که روز جمعه با توجه به انگیزه‌های بالای بازیکنان و تغییرات خوب و شادابی که داشته‌‌ایم به امتیاز کامل این بازی برسیم. البته متأسفانه مصدومانی مثل کریمی داریم ولی باز هم امیدوارم. شاید سخت باشد اما بچه‌های دیگر که بازیکنان خوب و مستعدی می باشند با حضور در زمین بجنگند و برای پرسپولیس ۳ امتیاز را کسب کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از استقلال شناخت خوبی داریم و آنها را به خوبی می‌شناسیم. استقلال تیم خوبی است اما ما هم در نیم فصل دوم در سیستم هجومی و دفاعی بسیار خوب عمل کردیم و منتظر هستیم تا نوار موفقیت‌مان تکرار شود. کار بسیار سخت است اما به نظر من وزنه به سمت پرسپولیس برای برد سنگین‌تر است.


FootballOnline.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.