بیاتی‌نیا: مشکلی برای بازی مقابل سپاهان ندارم/ لوکا مربی باهوشی است

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – محسن بیاتی‌نیا مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن که به سبب مصدومیت از ناحیه دهان چند هفته دور از میادین بود، حالا دوباره به شرایط بازی رسیده و احتمال حضورش در دربی اصفهان وجود دارد.

به گزارش ممتاز؛بیاتی‌نیا ابتدا در مورد وضعیت خودش گفت:«خدا را شکر نسبت به قبل بهتر هستم ولی این مصدومیت از ناحیه حساسی بود و باید احتیاط کنم. مدتی است که در تمرینات گروهی حاضر می‌شوم و مشکلی برای بازی با سپاهان ندارم. با این حال هنوز برای خوردن و جویدن کمی مشکل دارم و به مرور زمان حل خواهد شد. امیدوارم بتوانم در بازی‌هایی که در پیش داریم به ذوب آهن کمک کنم.»

بیاتی‌نیا در مورد دربی اصفهان و حساسیت‌های این مسابقه افزود:« طبیعی است که هیچ کدام از بازیکنان دو تیم دوست ندارند با شکست زمین را ترک کنند. به نظر من شانس برد هر دو تیم برابر است و نمی‌توان پیش‌بینی کرد که چه نتیجه‌ای رقم خواهد خورد. سپاهان تیم بزرگی است که با شکست دادن پرسپولیس شرایط بهتری پیدا کرده ولی ما هم تیم کوچکی نیستیم و مقابل سپاهان فقط برای پیروز شدن بازی می‌کنیم.»
او در پاسخ به این سوال که آیا تساوی مقابل این تیم برای شما راضی‌کننده نیست خاطرنشان کرد:« من هیچ وقت در فوتبال به فکر رسیدن به چیزهای حداقلی نیستم و معتقدم وقتی وارد زمین می‌شویم باید به اولین چیزی که فکر می‌کنیم شکست دادن حریف باشد. اگر بخواهیم محافظه‌کارانه بازی کنیم شاید به آن چیزی که می‌خواهیم نرسیم. جلوی سپاهان فقط برای برد به میدان خواهیم رفت.»
مهاجم ذوب آهن در خصوص تقابل لوکا بوناچیچ با تیم سابقش و همچنین زلاتکو کرانچار گفت:« کرانچار و بوناچیچ جزو مربیان خوب خارجی می باشند که در لیگ ایران کار می‌کنند. فکر می‌کنم بوناچیچ از تفکرات کرانچار و سبک بازی سپاهان شناخت کاملی داشته باشد. او مربی باهوشی است و می‌داند چگونه جلوی سپاهان بازی کند.»

۲۵۱ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.