بیات: صنعت پتروشیمی بر تمام بازار تاثیر می‌گذارد

۲۸اردیبهشت،

211 (1).jpg

مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران با تاکید بر تاثیرپذیری بسیار جامعه از صنعت پتروشیمی اظهار کرد: صنعت پتروشیمی در جامعه بسیار تاثیر می‌گذارد و بازار بورس، بازار سرمایه و … از آن تاثیر می‌پذیرند، بنابراین باید در این حوزه بسیار دقت داشت.

به گزارش خبرنگار انرژی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، عصر روز قبل از نظام نامه فرآیندها و فعالیت‌های روابط عمومی برای اولین بار در شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران با حضور مدیر عامل این شرکت و مدیران روابط عمومی‌های زیرمجموعه وزارت نفت رونمایی شد.

عبدالحسین بیات در مراسم رونمایی نظام‌نامه فرآیندها و فعالیت‌های روابط عمومی عصر روز قبل با اشاره به فعال بودن ۵۰ واحد تولیدی و حدود ۷۴ طرح در دست اجرا در صنعت پتروشیمی بر جایگاه این بخش تاکید کرد.

بیات گفت: بین روابط عمومی صنعت پتروشیمی با سایر بخش‌ها باید هماهنگی وجود داشته باشد و در راستای تقویت حوزه کاری ما دقت شود.

روابط عومی‌ها وارد عرصه سیاست نشوند

مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت نیز در این مراسم با بیان این‌که یکی از سرنوشت‌سازترین‌ اتفاقهایی که امسال رقم می خورد بحث انتخابات است با تاکید بر این‌که هیچ کدام از مسوولین روابط عمومی‌ها نباید وارد عرصه کارهای سیاسی به نفع کاندیدایی شوند گفت: نباید از امکانات بیت المال و حوزه‌ای که در آن هستیم در این راستا استفاده کنیم.

اسحاق رویور از سوی دیگر تاکید کرد: مسوولین روابط عمومی باید اهداف و سیاست‌های سازمانی را که در آن کار می‌کنند بشناسند؛ کار در حوزه وزارت نفت با وزارت ارشاد و کشاورزی فرق می‌کند.

وی افزود: باید جایگاه صنعت شناخته شود و مسوولین روابط عمومی نحوه تعامل با شرکت‌های داخلی و خارجی بدانند.

مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت در پایان صحبت‌های خود بر به روز شدن ساختارها و سازمان‌ها تاکید کرد و گفت: متاسفانه یکی از ضعف‌های سازمان ما مربوط به همین موضوع است. روابط عمومی باید فضای مناسب، تجهیزات به روز، نیروی متخصص و ارتباط تنگاتنگ با مراکز علمی و دانشگاهی داشته باشد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.