بیادی:کمیسیون ماده ۳۸ پرونده ۲ میلیارد را بررسی کرده/حکم قاضی در مورد شکایت شهرداری از پرسپولیس صادر شده است

۲۰خردادماه،

نایب رئیس شورای شهر و عضو کمیسیون ماده ۳۸ در پی درج خبر برداشت ۲ میلیارد از حساب پرسپولیس گفت: این رأی در پی شکایت شهرداری ار پرسپولیس صادر شده است.

حسن بیادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: خبر صدور حکم قاضی در مورد پرونده شکایت شهرداری را من به عنوان مطلع عنوان کردم اما این شکایت مربوط به شهرداری است و شخص بیادی در این موضوع دخیل نمی باشد ضمن اینکه کمیسیون ماده ۳۸ این موضوع را بررسی و قاضی نیز حکم صادر کرده است.

نائب رئیس شورای شهر و ع ضو کمیسیون ماده ۳۸ ادامه داد: متأسفانه بعضی خبرگزاری ها این موضوع را به بنده نسبت داده اند که لازم است بدانند من عضوی از کمیسیون ماده ۳۸ هستم و این شکایت مربوط به شهرداری و باشگاه پرسپولیس است.

بیادی افزود: قضیه از این قرار است که پرسپولیس قراردادی را بابت تبلیغات با شهرداری بسته است و پس از آن با یک گروه تبلیغات دیگر قرارداد بسته و شهرداری را حذف کرده اما ۲ میلیاردی را که از شهرداری گرفته می بایست مسترد کند که نکرده و رأی در این باره صادر شده است.

وی در پایان گفت: من با رویانیان مدیر عامل پرسپولیس دوست هستم اما این موضوع می بایستی بین شهرداری و رویانیان حل شود و ارتباطی به بنده ندارد ضمن اینکه اطلاعی هم از جلسه ای که میگویند بین رویانیان و اعضاء شورای شهر برگزار شده ندارم./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.