بیانیه آیت‌الله اراکی در محکومیت تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه

۲۹ آبان ،

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در بیانیه‌ای، تجاوز ددمنشانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم و بر لزوم دفاع و حمایت از مردم مظلوم فلسطین تأکید کرد.

به گزارش تفسیری حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، آیت‌الله اراکی در بیانیه خود با بیان این‌که رژیم غاصب و اشغالگر فلسطین بار دیگر در سرزمین غزه دست به کشتار بی‌گناهان و ریختن خون مظلومان زده است، اظهار داشت: این تجاوز در مقابل دیدگان دولت‌های عربی و موسسات بین‌المللی که داعیه‌دار دفاع از حقوق بشر می باشند رخ می‌دهند و آنها هیچ‌گونه اقدام عملی برای دفاع از مظلوم و رویارویی با رژیم غاصب صهیونیستی انجام نمی‌دهند.

وی اضافه می‌کند: از اوجب واجبات بر همه اهل اسلام است که یکپارچه و یدی واحده از هرگونه حمایت و همیاری با مردم مظلوم غزه دریغ نکرده و تجاوز صهیونیست‌ها را با شدیدترین حالات پاسخگو باشند تا شاهد پیروزی جبهه ایمان و اسلام بر جبهه کفر و نفاق و استکبار و طاغوت باشیم.

آیت‌الله اراکی در ادامه بیانیه خود آورده است: مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به صراحت و با تاکید اعلام می‌دارد که مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی در دوره کنونی در اولویت واجبات دینی قرار دارد و بر هر مسلمان ملتزم به مبانی دینی واجب است که تمام تلاش خویش را برای حمایت از برادران ما در فلسطین و غزه تا پیروزی نهایی آنان به کار گیرد.

دبیرکل مجمع تقریب در پایان تاکید کرده است: از خداوند متعال می‌خواهم که به برادرانمان در فلسطین و خصوصا غزه یاری رسانده و آنان را هر چه سریعتر پیروز گرداند و عذاب دردناک خویش را بر تجاوزگران غاصب صهیونیستی نازل گرداند؛ به راستی که او شنونده و اجابت کننده است.

انتهای پیام/ش


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.