بیانیه انجمن منتقدان سینما در مورد تغییرات برنامه تلویزیونی هفت

در بخشی از بیانیه انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران که نسخه ای از آن روز شنبه به ایرنا ارسال شد، آمده است: تغییرات شتابزده و غیر کارشناسی در تنها برنامه سینمایی ایران برای جامعه سینمایی کشور خبر خوشایندی نیست.

این انجمن سینمایی نگرانی خود را نسبت به حفظ کیفیت و اعتبار این برنامه اعلام می دارد و معتقد است تضعیف تنها تریبون جدی سینما در رسانه ملی فقط به سود کسانی است که از رواج گفتمان فرهنگی سینما در گستره عام در هراسند.

انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران با وجود تمام انتقاداتی که به ‘هفت’ وارد است و به رغم لطماتی که این برنامه به چهره منتقدان در جامعه وارد آورده است، حمایت خود را از ادامه برنامه ‘هفت’ با حضور جیرانی اعلام می دارد و تداوم حضور او را موجب اعتبار این برنامه می‌داند.

انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی از رییس سازمان صدا وسیما خواست که درباره تغییرات تنها برنامه تلویزیونی سینمای ایران، با در نظر گرفتن صلاح و منافع سینمای آسیب پذیر این سرزمین تصمیم گیری کند.

فریدون جیرانی تهیه کننده و مجری برنامه تلویزیونی هفت، شب گذشته از این برنامه خداحافظی کرد. وی پیشتر اعلام کرد که قصد دارد یک مجموعه تلویزیونی بسازد.

فراهنگ**۱۹۸۳**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۲۸۰۵۹


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.