بیانیه تحریک‌آمیز القاعده عراق علیه شیعیان

شبکه تروریستی القاعده در عراق تنها چند ساعت پیش از آغاز موج جدید حملات تروریستی‌اش در این کشور، بیانیه‌ای تحریک‌آمیز علیه شیعیان صادر کرد.

به گزارش گروه وبگردیممتازنیوز، سازمان “دولت اسلامی عراق” شاخه عراقی شبکه تروریستی القاعده از جوانان مسلمان خواست تا با بازگشت عناصر این شبکه تروریستی به مناطقی که پیش از این، از القاعده پاکسازی شده بود، به عراق بیایند.

“ابوبکر البغدادی” امیر این سازمان تروریستی در یک فایل صوتی که از سوی برخی پایگاه‌های خبری پخش شد اعلام کرد: من از تمام جوانان مسلمان در اقصی نقاط جهان می‌خواهم که به سوی ما بیایند تا ارکان دولت اسلامی را مستحکم کنیم و با شیعیان مجوس و صفوی جهاد کنیم.

بغدادی که پس از مرگ “ابوعمر البغدادی” در آوریل ۲۰۱۰، جانشین او شد، گفت: پایگاه‌های این سازمان تروریستی و خانه‌های ما بر روی هر مسلمانی باز است و بغداد قلب درگیری اهل تسنن با صفوی‌ها است.

این دعوت بغدادی تنها چند ساعت پیش از مجموعه حملات انتحاری و تروریستی امروز در نقاط مختلف عراق منتشر شد.

وقوع ۲۶ انفجار و چندین حمله مسلحانه و تروریستی در استان‌های مختلف عراق، روز خونین دیگری را برای این کشور رقم زد. بر اساس آمار اعلام شده از سوی منابع آگاه امنیتی و پزشکی عراق، انفجارهای امروز دست‌کم ۱۰۷ کشته و ۲۲۳ زخمی به همراه داشته است.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.