بیانیه جامعه اسلامی مهندسین iبه مناسبت سالروز یوم الله ۱۳ آبان

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

جامعه اسلامی مهندسین iبه مناسبت سالروز یوم الله ۱۳ آبان بیانیه‌ای را منتشر نمود.

به گزارش تفسیری حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، جامعه اسلامی مهندسین iبه مناسبت سالروز یوم الله ۱۳ آبان بیانیه‌ای را منتشر نمود.

متن این بیانیه iبه شرح زیر است:
 
یوم الله ۱۳ آبان با سه مناسبت مهم تاریخی نقطه عطف حرکت الهی مردم متدین ایران اسلامی در براندازی حکومت استعمار و استکبار از این مرز و بوم است.روز بزرگی که در آن اسطوره‌‌ ابرقدرتی‌ آمریکا برای‌ همیشه‌ در هم‌ شکست‌ و فصل‌ جدیدی‌ از تاریخ‌ انقلاب‌ اسلامی‌ را رقم‌ زد.روزی که عزت مومنین و ذلت مستکبرین iبه وضوح دیده شد.روزی که وعده الهی محقق گشت و مکر و حیله دشمن iبه آنان بازگشت و فرصت توطئه براندازی نظام اسلامی از جنایت پیشگاه تاریخ سلب گردید.این روز یوم الله نام گرفت تا در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی همچون نگینی درخشان بدرخشد و نسل های آینده iبه وجود چنین روزی بر خود ببالند.
 
امروز که بیش از پیش چهره خبیث و پلید جرثومه های فساد بر ملت های جهان نمایان گردیده،درستی حرکت دانشجویان پیرو خط امام(ره) در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بر همگان آشکار تر می گردد.لانه ای که اگر تسخیر نمی شد ۲۸ مرداد دیگری در انتظار انقلاب نو پای ملت ایران بود.
 
این روز بزرگ بر ما ثابت نمود که می توان با تکیه بر قدرت لایزال الهی در برابر قدرت های شیطانی ایستاد و آنان را بر خاک ذلت نشاند.
 
در فضای حق‌طلبی و عدالت‌خواهی جهان بار دیگر ملت ایران که آغازگر این نهضت بود برای ایفای نقش و برای تکرار مواضع ضداستکباری iبه صحنه خواهد آمد. ایران اسلامی خواهد آمد تا  با همت و غیرت خود ، پاسخی کوبنده بر حربه های تهدید و تحریم‌ دشمنان دهند و موج بیداری اسلامی را جانی تازه تر ببخشند.
 
جامعه اسلامی مهندسی iبه نوبه خود این روز عظیم را گرامی می دارد و از ملت غیور و سلحشور ایران اسلامی برای حضور در راهپیمائی یوم الله ۱۳ آبان دعوت iبه عمل می آورد تا با حضور گسترده خود آن را iبه نمادی از وحدت و ایستادگی بر سر آرمان ها و پیمان های خود با امام راحل،شهدا و رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی تبدیل نمایند.
 
 انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.