بیانیه فراکسیون رهروان ولایت: تأکید عده‌ای مبنی بر ضرورت برگزاری انتخابات آزاد اهانت به نظام و ملت است

۲۰م دیماه ،

کمیته سیاسی فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی با توجه به اهمیت فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب دربارهٔ انتخابات ریاست جمهوری بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در جمهوری اسلامی ایران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که هوشیاری آحاد مردم بویژه نخبگان و خواص را می‌طلبد تا با پیگیری تحولات و شناخت توطئه‌های دشمن و با تأسی به رهنمودهای مقام معظم رهبری جهت خنثی‌سازی طراحی‌های دشمن، برگزاری انتخاباتی موفق و افتخارآفرین و حضور حداکثری ملت وظیفه اسلامی و انقلابی خود را انجام دهد.

کمیته سیاسی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با توجه به اهمیت فرمایشات اخیر حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای و ضرورت تبیین این مواضع برای اعضای آحاد ملت بزرگ ایران نکات ذیل را یادآوری می‌نماید:

۱- جمهوری اسلامی ایران تنها نظام سیاسی در جهان امروز است که به تعداد سال‌های نظام انتخابات آزاد و منطبق بر موازین شناخته شده جهانی انجام داده است و تأکید بعضی از اشخاص مبنی بر ضرورت برگزاری انتخابات آزاد اهانت به نظام و ملت و زیر سؤال بردن انتخابات قبل و آب در آسیاب دشمن ریختن است که باید به شدت از این همنوایی با دشمن پرهیز کرد.

۲- رسانه‌ها اعم از رسانه ملی، روزنامه‌ها و پایگاه اینترنتی‌ها در زمان باقی مانده تا انتخابات رسالت و مسئولیت سنگینی را بر عهده دارند.

پرهیز از بزرگنمایی مسائل حاشیه‌ای و انحرافی و پیگیری طراحی‌های دشمنان انقلاب اسلامی با هدف خنثی‌سازی آنها و تشویق مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات از وظایف مهم رسانه‌هاست که امید است به نحو احسن آن را عمل نمایند.

۳- انتخابات یازدهم ریاست جمهوری انشاءالله با تدبیر مسولان نظام و حضور گسترده ملت بزرگ ایران در خرداد ماه ۹۲ انجام خواهد شد. بنابر این برنامه‌ریزی ۵ ماهه ارگان‌های مسئول بویژه وزارت کشور برای برگزاری موفق این انتخابات نقش مهمی در موفقیت آن خواهد داشت.

۴- مسئولین قوای سه گانه باید نسبت به اقدامات انحرافی و تحمیلی دشمن برای سرگرم نمودن افکار عمومی نسبت به مسائل حاشیه‌ای کاملاً هوشیارانه عمل کنند و اجازه ندهند هیچ پدیده‌ای بر برگزاری یک انتخابات با شکوه و با حضور حداکثری تأثیر بگذارد.

۵- نامزدهای انتخابات با توجه به فتنه سازمان یافته در انتخابات ۸۸ نقش بسیار مهمی در برگزاری یک انتخابات موفق دارند بنابراین باید با توجه به موازین قانونی و احساس مسئولیت ملی و انقلابی و تعهد اسلامی وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند.

طبیعی است که نمایندگان ملت بزرگ ایران از همه ظرفیت خود در جهت تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری بهره خواهند گرفت.

/۲۷۲۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.