بیانیه نمایندگان مجلس دربارهٔ مذاکرات با ۱+۵

۰۶م اسفند ،

 خبرگزاری فارس: بیانیه ۲۵۲ نماینده مجلس در مورد دور آتی مذاکرات ایران و ۱+۵ امروز در صحن علنی مجلس قرائت شد.

 بیانیه ۲۵۲ نفر از نمایندگان مجلس در مورد دور آتی مذاکرات ۱+۵ قرار است در قزاقستان برگزار شود، امروز یکشنبه در صحن علنی مجلس قرائت شد که متن این بیانیه به شرح ذیل است.

بسم‌الله الرحمن الرحیم

با توجه به موضع منطقی و روشن نمایندگان ملت بزرگ ایران نسبت به موضوع هسته‌ای به عنوان حق مسلم ملت نکات ذیل را به عنوان تذکر و اخطار جدی مطرح می‌نماییم:

۱- تیم مذاکره کننده با جدیت از حقوق ملت ایران در چارچوب عهدنامه NPT و مقررات آژانس دفاع کند و هر گونه توافقی را بر مبنای این حقوق و منافع ملی صورت دهد.

۲- از دو کشور روسیه و چین به عنوان اعضای دائم شورای امنیت سازمان ملل انتظار می‌رود از بسیاره‌خواهی‌ها و درخواست‌های غیرمنطقی آمریکا تبعیت نکنند و از اصول عهدنامه NPT بویژه اصل ۴ که حق داشتن فناوری هسته‌ای را به اعضا می‌دهد، دفاع کنند و مخصوصا با روش‌های تازه و پلیسی کردن عرصه اقتصاد جهانی توسط آمریکا مقابله کنند.

۳- آمریکا همه روش‌های جنگ روانی، صدور قطعنامه‌های غیرقانونی و اعمال تحریم‌های فراقطعنامه‌ای را آزموده و پاسخ ملت بزرگ ایران را در سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را دریافت کرده است. بنابراین ادامه این راه آب در هاون کوبیدن است.

پیشنهاد ما به عنوان نمایندگان ملت بزرگ ایران به آمریکا و هم‌پیمانان غربی این است که واقعیت‌های هسته‌ای امروز جمهوری اسلامی ایران را بپذیرند و سیاست تقابل را به تعامل تغییر دهند و بدانند که قطار هسته‌ای ایران در چارچوب اهداف صلح‌آمیز هرگز متوقف نخواهد شد.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.