بیانیه پایداری دربارهٔ کاندیدای نهایی

۲۴اردیبهشت،

جبهه پایداری انقلاب اسلامی جهت انتخاب نامزد اصلح ریاست جمهوری بر اساس وظیفه دینی و انقلابی خود و با ملحوظ داشتن جمیع شاخص های مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و پس از تائید و تصویب مصوبه شورای مرکزی توسط شورای محترم فقها ، به معرفی جناب آقای دکتر باقری لنکرانی اقدام نموده است و با اتمام ثبت نام نامزدهای ریاست جمهوری نیز تغییری در تصمیم جبهه پایداری حاصل نشده است .

به گزارش ممتازنیوز، جبهه پایداری انقلاب اسلامی پس از ثبت‌نام نامزدهای‌ ریاست‌جمهوری بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ایجاد جبهه ای مستحکم در برابر گفتمان سازش و ارتجاع و جریان های وابسته به فتنه و انحراف و رویکردهای تکنوکراتیک از مهمترین رسالت حامیان گفتمان مقاومت و عدالت در زمان کنونی است .

به استحضار ملت شریف ایران اسلامی می رساند جبهه پایداری انقلاب اسلامی جهت انتخاب نامزد اصلح ریاست جمهوری بر اساس وظیفه دینی و انقلابی خود و با ملحوظ داشتن جمیع شاخص های مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و پس از تائید و تصویب مصوبه شورای مرکزی توسط شورای محترم فقها ، به معرفی جناب آقای دکتر باقری لنکرانی اقدام نموده است و با اتمام ثبت نام نامزدهای ریاست جمهوری نیز تغییری در تصمیم جبهه پایداری حاصل نشده است .

لازم به ذکر است جبهه پایداری همکاری و همفکری و هم افزایی بین نامزدهای گفتمان انقلاب اسلامی را برای تبیین و گسترش مواضع گفتمانی در زمان انتخابات فرصتی مناسب قلمداد می کند .

جبهه پایداری ضمن دعوت نیروهای معتقد به گفتمان مقاومت و عدالت به رصد هوشمندانه و دقیق فضای سیاسی کشور نسبت به برنامه ریزی تخریب فقهای ربانی و بصیر علی الخصوص حضرت علامه مصباح یزدی حفظه الله تعالی اخطار می دهد و این برنامه ریزی ها را طراحی شده توسط مراکز قدرت و ثروت و پیروان گفتمان سازش و ارتجاع می داند .

به فضل الهی امت حزب اللهی و ولایتمدار اجازه پیاده شدن نقشه های شوم دشمنان این کشور را نخواهد داد و ملت قهرمان و آگاه ایران ، ضمن لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب ادام الله ظله العالی با حضور گسترده در انتخابات پیش رو و با انتخاب نامزد اصلح نقشه های پیچیده دشمنان نظام اسلامی را نقش بر آب خواهند نمود.

و ما النصر الا من عندالله العزیز الحکیم

جبهه پایداری انقلاب اسلامی


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.