بیانیه ۱۹۰ نماینده مجلس در محکومیت طرح اتحاد بحرین و عربستان

عربستان و حکام بحرین بدانند این اقدام نابخردانه بی‌تردید مردم بحرین را منسجم‌تر و متحدتر از گذشته در مقابل اشغالگران قرار خواهد داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی برنا، در پایان نشست علنی نوبت صبح امروز مجلس شورای اسلامی بیانیه‌ای در محکومیت طرح اتحاد بحرین و عربستان که به امضای ۱۹۰ نماینده رسیده بود به شرح زیر قرائت شد:

مردم متدین و غیور بحرین به ویژه علما، جوانان و شیرزنان بحرینی در طول ۱۵ ماه گذشته نشان دادند که غیرت اسلامی و عرق ملی مشت‌های گره کرده و فریادهای الله اکبر آنها از همه قدرت‌های مهاجم و نیروهای اشغالگر به ویژه عربستان سعودی برتر است و خون پاک شهدای بحرینی و شمشیرهای آخته مهاجمان پیروز است و برهان واضح این واقعیت شکست نیروهای مهاجم سپر جزیره مزدورانی که از پاکستان به این کشور رفته‌اند و همه کسانی که برای سرکوب این مردم مظلوم به بحرین هجوم آورده‌اند دهها نفر را شهید کرده‌اند، صدها نفر را مجروح کردند و هزاران نفر را به زندان افکندند ولی نتوانستند قامت بلند مردم بحرین را خم کنند و اراده فولادین آنها را بشکنند.

امروز عربستان پس از یک شکست فضاحت‌بار تصمیم گرفته است در اجلاس سران شورای همکاری خلیج فارس بحرین را به عنوان یک کشور مستقل اسلامی ـ عربی عضو سازمان ملل با عربستان متحد نماید.

عربستان و حکام بحرین بدانند این اقدام نابخردانه بی‌تردید مردم بحرین را منسجم‌تر و متحدتر از گذشته در مقابل اشغالگران قرار خواهد داد و بحران بحرین را به عربستان منتقل خواهد نمود و منطقه را به سوی ناآرامی بیشتر سوق خواهد داد و بر مشکلات موجود خواهد افزود.

ما نمایندگان ملت بزرگ ایران ضمن محکوم نمودن شدید این اقدام نابخردانه تاکید می‌کنیم با زور و فشار سیاسی نمی‌توانید ملت‌ها را آرام کنید و ما حمایت همه جانبه خود را به مردم شجاع بحرین و استقلال و تمامیت ارضی این کشور اعلام می‌نماییم.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.