بیت‌آشور: فارسی که‌حرف ‌بزنم،کاملا تابلو می‌شوم!/کلینزمن به من اس‌ام‌اس داد و گفت به تلاشت ادامه بده

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > فوتبال ملی – استیون بیت آشور بازیکن تازه تیم ملی ایران می گوید تمام اعضای خانواده‌اش در انتظار دیدن او در تهران می باشند.

به گزارش ممتاز؛ پایگاه خبری Planet Futbol گفت‌وگویی را با استیون بیت آشور بازیکن ایرانی تیم فوتبال سن خوزه ارت کوئیک آمریکا انجام داده، این مدافع که نامش در تازهترین فهرست کارلوس کروش دیده می گردد، از شرایط خود و هیجان برای حضور در اردوی تیم ملی ایران می گوید:

استیون بیت آشور با کشور ایران بیگانه نیست، پدر و مادر او آنجا متولد شده اند، استیون هم در دوران کودکی‌اش به ایران سفر کرده و تسلط خوبی به زبان فارسی دارد. بازیکن تیم سن خوزه در این مورد گفت: «زمانی که فارسی صحبت می کنم، کاملا تابلو می شوم اما اشکالی ندارد.»

این مدافع ۲۶ ساله که سابقه حضور در تیم منتخب MLS آمریکا را در کارنامه خود دارد، در مورد پذیرفت دعوت کارلوس کروش برای حضور در تیم ملی ایران گفت: «از زمانی که کودک بودم، آرزویم بازی در جام جهانی بود. این فرصت بزرگی بود که نصیب من شد و من هم سعی کردم که به بهترین شکل از آن استفاده کنم.»

او با بیان اینکه مدتی است با امید نمازی برای حضور در تیم ملی ایران صحبت می کند، گفت: «مدتی بود که امید با من صحبت می کرد. او و دن گسپار برای دو یا سه سال بود که با من در ارتباط بودند.»

بیت آشور با اشاره به اینکه پیش از این قراربود به جمع ملی پوشان در پرتغال ملحق شود اما این اردو به سبب مشکلات مالی لغو شد، گفت: «نمی خواهم به قبل فکر کنم، نگاه من همیشه به آینده است.»

ستاره تیم سن خوزه در مورد دعوتش به تیم ملی آمریکا گفت: «آنها بازی من را دیدند و سپس به تیم ملی آمریکا دعوت شدم، این ساده ترین چیزی است که می توانم به شما بگویم. در غیر این صورت هم مشکلی برای حضور در تیم ملی ایران نداشتم پس ازدومین عمل جراحی که انجام دادم، یورگن کلینزمن به من پیغام داد و گفت چه کار دیگری باید برایت انجام دهم؟ به تلاش ادامه بده. من بازی تو را نگاه می‌کنم. این تمام چیزی است که می‌توانم درمورد دعوت به تیم ملی آمریکا بگویم.»

او با بیان اینکه هنوز نمی داند چه اتفاقاتی در تهران و تیم ملی ایران انتظارش را می کشد، گفت: «آنها هنوز من را در تیم ندیده اند، شاید بازی های من را در رده باشگاهی دیده باشند. ایرانی ها از من به عنوان یک بازیکن با کیفیت یاد می کنند اما مطمئنا برخورد آنها نسبت به بازیکنی که سالها در ایران حضور داشته با من متفاوت خواهد بود. می خواهم به تهران بروم و همراه با سایر بازیکنان تمرینات خوبی را پشت سر بگذارم. در نهایت امیدوارم بازی خوبی برابر تایلند به نمایش بگذاریم.»

بیت آشور درپایان گفت: «بسیاری از اعضای خانواده ام در انتظار دیدن من می باشند. امیدوارم آن شب فرا برسد با همه آنها دیدار کنم، پس از آن سفر کاری من آغاز خواهد شد.»

۲۵۲ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.