بیداد گرما در۳ روز آینده/با کراوات مشکل نداریم/سرقت پراید در ۱۳ ثانیه/جمعیت ایران منقرض می شود یا منفجر؟/برخورد با بدحجابی آری یا نه؟

گردشگری – کشتی یونانی یکی از نشانه های یادآوری جزیره کیش است در واقع شاید حتی به نماد این جزیره نیز تبدیل شده باشد.نمادی که رو به نابودی می رود.

شهری – آلودگی و گرمای تهران سبب شد که احتمال تعطیلی فردا داده شود اما معاون عمرانی استانداری در گفت وگو با خبرآنلاین اعلام کرد که میزان آلودگی هوای تهران فعلا در شرایط اضطرار قرار دارد و امکان تعطیلی وجود ندارد.

محیط زیست – سازمان هواشناسی از استقرار الگوی تابستانی هوای گرم در اکثر نقاط کشور خبر داد.

شهری – از ابتدای هفته مسئولان نسبت به ورود گردوغبار به کشور و به ویژه تهران هشدار دادند .

پلیس – معاون اجتماعی نیروی انتظامی با اعلام اینکه استفاده از کروات منع قانونی ندارد گفت: کاری به لباس پوشیدن افراد نداریم اما باید حداقل ها رعایت شود.

پلیس – پلیس تهران امروز گزارشی از عملکرد ۴ ماه خود داد. بنابراین گزارش با اجرای طرح برخورد با مالخران،۳۳۰ مغازه اوراق خودروهای سبک شناسایی و پلمپ شد .

پلیس – تابستان سال ۸۴ بود که گشت های ارشاد با نام گشت امنیت اخلاقی برخورد با بدحجابها را در میادین و خیابانها شروع کردند.

خانواده – افزایش جمعیت و یا کاهش آن، دغدغه متضاد مسوولان و مردم شده است، مسوولان دولت نهم و دهم بسیار گفته اند باید خانواده ها از تک فرزندی خارج شوند و مردم هم می گویند نمی توانیم، همین قدر بس است!

پلیس – فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه یگان ویژه، مامور سرکوب نیست بلکه یک واحد مردمی، حزب‌اللهی و ولایت‌مدار در میدان برای مهار مسئله است، بر استفاده از تجهیزات پیشرفته در انجام ماموریت‌های محوله پلیس تأکید کرد.

محیط زیست – بیماران قلبی و ریوی، افرادی که تنگی نفس دارند، جانبازان شیمیایی، افراد مسن و خردسالان، از ترددهای غیرضروری در سطح شهر مخصوصا در مراکز شهر خودداری کنند.

محیط زیست – مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور از افزایش دمای هوا در پایتخت خبر داد.

قضایی – جانشین فرمانده ناجا تاکید کرد که احساس امنیت معلول یکسری شرایط اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی است.

خانواده – ازدواج با عشق و ادامه زندگی با همان حس، کار هر کسی نیست. دکتر سعیده هادی، روانشناس و مدرس دانشگاه، مدرس کارگاه های مهارت های زندگی و شناخت پیش از ازدواج عشق واقعی را چنین تعریف می کند که در فیلم می بینید.

حوادث – در ادامه طرح امنیت محله محور و با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان طرح ارتقای امنیت پارک‌های پایتخت در دستورکار پلیس قرار گرفته است.


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.