بیداریان:امیدوارم تغییر مدیریت بیشتراز این به ورزش شنا لطمه نزند

محمد بیداریان روز شنبه به ایرنا اظهار کرد: تغییرات پی در پی مسوولان فدراسیون شنا باعث گردیده تمامی امکانات که در سه سال گذشته برای شناگران ملی پوش کشورمان فراهم شده بود از بین برود.

وی افزود: مدت ۳ سال است که هیچ امکاناتی از فدراسیون برای من در این رشته فراهم نشده و تمامی هزینه های آماده سازی را خودم پرداخت کرده ام و فدراسیون شنا هیچگونه هزینه ای را در جهت آماده سازی متحمل نشده است .

بیداریان گفت: ازمعدود ورزشکاران ملی پوش هستم که حتی در ماه مبلغ ۱۰ هزار تومان هم از فدراسیون دریافت نمی کنم وحقوق ثابتی ندارم.

وی اظهارداشت:بهترین دوران فعالیت ورزشی خود را در زمان وحید مرادی می دانم، زیرا در این زمان شرایط مدیریتی فدراسیون، کادر فنی ، مربیان و تمامی دست اندرکاران ازورزشکاران شناخت کافی داشتند وشرایط حضور آنان در رقابتهای بین المللی و آسیایی به نحو مطلوبی فراهم می شد.

قهرمان شنای کرال ۱۰۰ مترسینه کشورمان گفت: بدترین دوران در زمان مدیریت آیت الهی بود و حضور وی باعث گردید که افرادی غیر متخصص وارد کادر فدراسیون شده و لطمه جبران ناپذیری به ورزشکاران و فدراسیون وارد شود.

بیداریان گفت: خوشبختانه اکنون و در زمان سرپرستی نیک بین کادر فنی با تغییراتی مواجه نشده واین باعث گردید که نتایج بهتری نسبت به دوره افت فدراسیون داشته باشیم .

وی گفت:دررقابتهای شنای بازیهای المپیک لندن دو عامل باعث ناکامی من شد،یکی غیبت چندماهه مربی اختصاصی به دلیل گرفتاری های شخصی ودیگری مصدومیت از ناحیه مینسک پا که نتوانستم رکورد کشور را ترقی دهم .

بیداریان افزود: برای آماده سازی وحضور موفق در رقابتهای بین المللی و آسیایی باید در اردوهای مناسب برون مرزی و بین المللی با حریفان قدرتمند مبارزه داشت تا به شرایط مطلوب دست یافت.

وی گفت:برپایی اردوی آمادگی در کشورهای صاحب نام باعث خواهد شد که درکنار استفاده از تجهیزات مدرن با رقبای این رشته نیز رقابتهای تنگاتنگی داشت و شرایط فیزیکی خود را به مرز عالی رساند .

وی درپایان اظهار امیدواری کرد که مدیریت جدید فدراسیون شنا ثابت بماند تا بتواند برنامه ریزی های بلند مدت برای آماده سازی ورزشکاران این رشته پایه را فراهم آورد .

ورزشی ** ۱۵۸۷ **۱۵۹۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۹۰۳۴۲


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.