بیست درصد از تدوین فیلم بهمن فرمان آرا به پایان رسید

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

بیست درصد از تدوین آخرین ساخته بهمن فرمان آرا توسط عباس گنجوی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار سینمایی هنرآنلاین؛ دلم می خواد عنوان تازه ترین فیلم بهمن فرمان آرا است که این روزها در مرحله تدوین قرار گرفته است. تا به امروز بیست درصد از فیلم دلم می خواد آخرین ساخته بهمن فرمان آرا توسط عباس گنجوی تدوین شد و هنوز ادامه دارد.
چندی پیش فیلمبرداری این فیلم در شهر تهران به پایان رسید و این فیلم یکی از گزینه های مهم برای حضور در سی و سومین جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

بهمن فرمان آرا از کارگردانان کهنه کار سینمای ایران است که در زمان مدیریت جواد شمقدری در سینمای ایران فیلمی را جلوی دوربین نبرد و بعد از تغییر دولت ها و آمدن حجت الله ایوبی بر مسند سازمان سینمایی تصمیم گرفت که فیلمنامه ای از امید سهرابی را جلوی دوربین ببرد.

“دلم می‌خواد” اولین فیلم از سه گانه “زندگی” است، که بهمن فرمان‌آرا قصد ساخت آنها را دارد.

رضا کیانیان همچون ساخته های قبلی فرمان‌آرا، در فیلم “دلم می‌خواد” نیز ایفاگر نقش اصلی است. مهناز افشار، محمدرضا گلزار، صابر ابر، رویا نونهالی، پیام دهکردی، بهناز جعفری، سحر دولتشاهی، علی سرابی، ندا مقصودی، آرمینه زیتون‌چیان، رضا بهبودی، فرزین صابونی، احمد ساعتچیان و مریم بوبانی دیگر بازیگران این فیلم می باشند.

“دلم می‌خواد” با فیلمنامه ای از امید سهرابی، داستان مردی است که در شهری زندگی می کند که اغلب مردمش افسرده و ناراحت می باشند. او بر اثر اتفاقی دچار مشکلی می‌شود. مشکل این گونه است که گاهی موسیقی خاصی به ذهنش متبادر می گردد و او را مجبور به حرکات موزون می کند و این اتفاق ناخودآگاه، مشکلات خاصی برایش به وجود می آورد.

انتهای پیام/۵۵

 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.