بیشترین و کمترین خودروهای سرقتی تهران

۳۱فروردین۱۳،

آمار کشف خودروهای مسروقه شهر و استان تهران طی یک ماه قبل اعلام شد.

آمار کشف خودروهای مسروقه شهر و استان تهران طی یک ماه قبل اعلام شد.

از تاریخ ۲۶ اسفند ماه سال قبل تا ۲۶ فروردین ماه سال جاری در مجموع ۲۹۴۶ دستگاه خودروی سواری مسروقه در استان تهران کشف شده که از این میان ۲۰۵۵ دستگاه در حوزه استحفاظی تهران بزرگ و ۸۹۱ دستگاه در استان‌های همجوار بوده است.

بر همین اساس طی این مدت ۲۱۴۶ دستگاه خودروی سواری پراید مسروقه در سطح استان تهران کشف شده که از این میان ۱۵۱۵ دستگاه مربوط به سطح شهر تهران و مابقی مربوط به دیگر شهرهای استان تهران است.

همچنین خودروی سواری پژو نیز به ترتیب با آمار کشف ۲۳۳ دستگاه در تهران بزرگ و ۸۸ دستگاه در سایر شهرهای استان تهران رتبه دوم را در کشف خودروهای مسروقه طی یک ماه قبل به خود اختصاص داده است.

پس از پراید و پژو، پیکان، خودروی نیسان و سواری بنز به ترتیب با ۱۴۴، ۷۴ و ۴۳ مورد کشف شده در رتبه‌های سوم تا پنجم خودروهای مسروقه دارای بیشترین آمار کشف قرار دارند.

بنا بر آمار اعلام شده از سوی پلیس، خودروهای مزدا، سیتروئن، سایپا، سمند و تویوتا نیز به ترتیب با ۳۲، ۲۹ ، ۲۹ ، ۲۱ و ۱۹ فقره در رتبه‌های بعدی آمار کشف خودروهای مسروقه قرار دارند.

موضوع جالب توجه در آمار اعلام شده، تعداد پرایدهای کشف شده در طول مدت مذکور در استان تهران است که شمار آن از تعداد کل خودروهای سرقتی مکشوفه در تهران بزرگ نیز بیشتر است.

خبرگزاری ایسنا

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. عباس نکونام:

    باتوجه به سرقت آسان خودرو آیا بالا یردن ضریب امنیتی خودرو توسط خودرو سازان ضروری نمی باشد. اینجانب طی ۱۰ ماه اخیر ۴ بار مورد سرقت لوازم و زاپاس و پخش و غیره قرار گرفته ام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.