بیش از ۲ هزار کیلومتر از راههای شریانی مجهزبه دوربین ثبت سرعت می شوند

‘ شهریار افندی زاده ‘ روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از جاده هراز در جمع خبرنگاران ، گفت : اقداماتی در این زمینه صورت گرفته و این روند در سال جاری شتاب خواهد گرفت .

وی مدیریت سرعت را یکی از اولویت های این مجموعه دانست و بیان داشت : در سال جاری سعی شده است از تجهیزات پیشرفته برای رسیدن به این هدف مهم بهره ببریم .

افندی زاده ، توسعه دوربین های نظارتی و ثبت سرعت و تقویت مرکز مدیریت راه ها را از جمله اقدامات برای دست یابی به هدف مهم امنیت و سلامت راه ها و تردد شهروندان برشمرد و بیان داشت : با تمام توان در تلاش هستیم تا مردم سفری ایمن و راحت داشته باشند .

وی در بخش دیگری از سخنانش به کاهش تصادفات جاده ای در راه های کشور اشاره کرد و گفت : در سال گذشته بیش از ۱۴ درصد از تصادفات در جاده های کشور نسبت به سال ماقبل کاهش یافت .

معاون وزیر راه و شهرسازی ، رعایت قوانین توسط مردم ، هماهنگی نیروهای امدادی و نصب دوربین های نظارتی و کنترل سرعت را از جمله عوامل کاهش تصادفات دانست و ابراز امیدواری کرد با هماهنگی بیشتر نیروهای امدادی روند کاهش تصادفات و سوانح جاده ای در کشور ادامه یابد .

وی روند تعریض و چهار بانده کردن جاده شریانی هراز را مطلوب ارزیابی کرد و گفت : در تلاش هستیم طرح چهاربانده کردن این جاده شریانی و مهم تا پایان سال ۹۲ به اتمام برسد .

افندی زاده ، تعریض ۱۵ پل و ایجاد بیش از ۸ کیلومتر تونل را از جمله اقدامات در این جاده اعلام کرد و گفت : تاکنون ۵ پل تعریض شده است و ایجاد یک هزار و ۵۰۰ متر تونل در دست اقدام است .

وی استان مازندران را یکی از اسنانهای گردشگر پذیر و مسافرخیر دانست و گفت : در نوروز سال جاری مازندرن از استانهای برتر از لحاظ جذب مسافر و گردشگر بود.ک/۳

۵۱۹/۴۰۲

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۶۱۳۵۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.