بیش از ۲۳ هزار آموزشیار نهضت سواد آموزی جذب آموزش وپرورش شدند

علی باقرزاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: شماری از این نیروها به عنوان معلم به صورت استخدام و حق التدریس جذب آموزش و پرورش شدند و بقیه نیز به عنوان کادر غیر آموزشی در واحدهای مختلف آموزش و پرورش مشغول فعالیت هستند.

وی اضافه کرد: سال گذشته ۳۹ هزار و ۲۰۰ نفر به عنوان آموزشیار در نهضت سوادآموزی فعالیت داشتند که با جذب این نیروها در آموزش و پرورش، هم اکنون نیروهای فعال در نهضت سوادآموزی به ۱۵ هزار و ۵۰۰ نفر می رسد.

باقرزاده در باره افزایش مهارت های آموزشیاران گفت: دوره های به روز کردن اطلاعات این دسته از آموزشیاران در سطح کشور برگزار می شود و مشکلی به لحاظ تجربه و دانش سواد آموزی در استان های کشور وجود ندارد.

وی اضافه کرد: نیروهای موجود در مجموعه نهضت سوادآموزی از موثرترین نیروهای سوادآموزی به شمار می روند.

اجتمام**۹۱۰۵**۱۵۶۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۴۶۹۲۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. سیده سمیه ضیاءتبار احمدی:

    با سلم وخسته نباشید مگه هنوز آموزشیار در نهضت سواد آموزی داریم تو رو خدا تکلیف ما رو روشن کنید آنوزشیار هستیم یا آموزش دهنده این خبر در مورد کدومشونه

  2. عبدالرسول داشاب:

    سلام چرا حق آموزشیار آن نهضت سواد آموزی خورده شد تعدادی ازما را به عنوان نیروی خدماتی به کارگرفتنددرحالی که ما با وجود اینکه داری مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد هستیم وبقیه همکاران ما را باوجود مدرک دیپلم به آموزشی تبدیل وضعیت کردن

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.