بیش از ۵۵ درصد مدیران استان البرز بومی می باشند

۱۶م اسفند ،

نماینده مردم شهرستان‌های کرج و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از ۵۵ درصد مدیران استان البرز بومی می باشند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا) محمد جواد کولیوند در جمع خبرنگاران در محل استانداری با بیان اینکه بخش عمده انتصاب مدیران ارشد استان البرز بر مبنای تخصص است اظهار کرد: بدیهی است که وجود مدیران بومی در توسعه استان تاثیر گذار و ضروری است اما باید قبل از هر انتصابی تعریف مشخصی از بومی بودن داشته باشیم .

وی افزود: با تشکیل استان البرز بحث بر سر انتصاب مدیران بومی شکل گرفت که هدف آن استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مدیران علمی متخصص بود و از آنجا که این استان جایگاه ویژه‌ای را داراست وجود مدیران متخصص بومی در اولویت قرار گرفت.

کولیوند تصریح کرد: طرح موضوع بومی گرایی به معنای استفاده از اشخاص صد در صد بومی نیست بلکه به معنای آن است که استان البرز از وجود مدیران نخبه علمی و متخصص بهره‌مند شود و اولویت با این دست از اشخاص است.

نماینده مردم شهرستانهای کرج و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: اکنون بین ۵۵ تا ۶۰ درصد مدیران استان البرز را اشخاص بومی تشکیل می دهند.

وی در پایان تاکید کرد: در جذب مدیران غیربومی نیز توجه به شاخص تخصص و توانمندی ملاک عمل قرار گرفته است. وجود مدیران نخبه و متخصص می تواند به شایسته سالاری در استان البرز کمک کند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.