بیش از ۶۰۰ بیمار رایگان درمان شدند

۰۸ام بهمن ،
ممتاز نیوز : دبیر مجمع داوطلبان درمانگر مدد محرومان سازمان نظام پزشکی از ارائه خدمات درمانی رایگان به بیش از ۶۰۰ نفر از اهالی محروم جنوب غرب استان تهران خبر داد.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از مهر ؛ دکتر لعبت گرانپایه گفت: با پایان فعالیت و ارایه خدمات نوزدهمین گروه از متخصصان مجمع داوطلبان درمانگر (مدد) محرومان سازمان نظام پزشکی در مناطق محروم شهرستان رباط کریم استان تهران ۶۳۲ نفر از بیماران این منطقه، توسط این متخصصان بصورت رایگان معاینه و درمان شدند.
وی افزود: با تعیین بخشهای محروم و کم برخوردار شهرستان رباط کریم در استان تهران به عنوان مقصد گروهی از متخصصان اعزامی این سازمان جهت ارایه خدمات رایگان درمانی، از نیمه دی ماه ۹۱ گروهی از پزشکان عمومی با استقرار در این منطقه ضمن معاینه بیماران به غربالگری بیماری‌ها و شناسایی تخصص‌های مورد نیاز مردم این بخش پرداختند.
 
گرانپایه ادامه داد: پس از آن روز جمعه ۲۹ دی ماه جمعی از متخصصان رشته‌های مختلف، از جمله متخصصان جراحی زنان و زایمان، جراحی عمومی، متخصص اطفال، متخصص پوست و مو، متخصص رادیولوژی، متخصص اورولوژی، متخصص چشم و متخصص دندانپزشکی به همراه چند پزشک عمومی و ماما در این شهرستان مستقر شدند و تا پایان همان روز ۶۳۲ نفر از بیماران را ویزیت و به آنان خدمات درمانی رایگان ارایه نمودند.
 
وی در پایان از استانداری، فرمانداری،مسئولان دانشگاهی، شبکه بهداشت و درمان، شهرداری رباط کریم و نیز رئیس و کارکنان سازمان نظام پزشکی این شهرستان که زمینه ارایه خدمات تخصصی مدد محرومان را در این منطقه فراهم کردند، تقدیر و تشکر کرد.

منبع: ممتاز نیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.