بیش از ۹۴ درصد پیام های ۱۳۷ به نواحی ارجاع داده می گردد

۳ م دیماه ،

مدیر سامانه ۱۳۷ در آغاز هشتمین سال تاسیس این سامانه از تماس بیش از ۵/۱۴ میلیون شهروند با ۱۳۷ خبر داد.

 
 
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران ، رضا عبدلی در آغاز هشتمین سال تاسیس سامانه ۱۳۷ با اعلام این خبر گفت: در طی هفت سال فعالیت سامانه ۱۳۷ تعداد ۱۴ میلیون و ۵۶۴ هزار و ۳۷۰ شهروند با این سامانه تماس داشته اند که از این تعداد ۲ میلیون و ۵۱۲ هزارو ۸۲۰ تماس در هفتمین سال فعالیت سامانه  برقرار شده است.
 
وی افزایش تماس ها را نشانگر افزایش سطح مشارکت و اعتماد شهروندان عنوان کرد و گفت: تمامی تلاش دست اندرکاران این مجموعه خدمتگذاری به شهروندان مبتنی بر سه اصل سرعت، صحت و دقت بوده است.
 
عبدلی با اشاره به این موضوع که دریافت درخواست های شهروندان و ارجاع آنی پیامها به واحدهای اجرایی در راستای جلب رضایت شهروندان اصلی ترین ماموریت ۱۳۷ است اظهار داشت: از پیامهای ثبت شده در هفتمین سال فعالیت سامانه، ۷/۹۴ درصد پیامها به نواحی، ۶/۲ درصد پیامها به مناطق و ۷/۲ درصد پیامها به سازمان ها و ادارات ستادی ارجاع داده شده است.
 
مدیر سامانه ۱۳۷ برقراری ارتباط آسان و موثر میان شهروندان و مدیریت شهری را از جمله اهداف سامانه برشمرد و افزود: همکاری روز افزون مدیران شهری با سامانه ۱۳۷ در تمامی سطوح می تواند روند نهضت خدمت رسانی به شهروندان را گسترش دهد.
 
سامانه ۱۳۷ با هدف دریافت درخواست ها و نقطه نظرات شهروندان و در راستای پاسخگویی به نیاز آنان در سوم دی ماه سال ۱۳۸۴ تاسیس شد.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.