بیلبورد تبلیغاتی در تلاویو: سفارت خانه ایران در اسرائیل به زودی در این مکان باز خواهد شد!

یک آگهی تبلیغاتی که در آن به گشایش سفارت ایران در تل‌آویو اشاره شده، سر و صدای زیادی به راه انداخته است.

 به گزارش گروه بین‌الملل ممتاز به نقل از خبرگزاری فرانسه، یک فیلم کمدی صهیونیستی با موضوع تنشهای مربوط به برنامه هسته‎ای ایران، با پخش یک آگهی تبلیغاتی بزرگ که در آن از گشایش سفارت ایران در تل‌آویو خبر داده شده، توجه همه را جلب کرده و سر و صدای زیادی به راه انداخته است.

ایران و رژیم صهیونیستی روابط دیپلماتیک خود را در سال ۱۹۷۹ قطع کردند و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم بارها با مطرح کردن ادعاهای بی‌اساس علیه ایران، این کشور را تهدیدی برای موجودیت این رژیم توصیف کرده است.
ماجرای آگهی تبلیغاتی
در آگهی تبلیغاتی بزرگی که در مرکز تل‌آویو نصب شده و بر روی آن پرچمهای رژیم صهیونیستی و ایران و یک شماره تلفن به چشم می خورد، نوشته شده است:” سفارت خانه ایران در اسرائیل به زودی در این مکان باز خواهد شد”.
کاربران اینترنتی که با دیدن این آگهی تبلیغاتی کنجکاو شده اند، گمانه زنیها و فرضیه های متعددی را در این باره در شبکه‌های اجتماعی رد و بدل کرده اند.
” فلافل اتمی” یک فیلم کمدی است و در واقع ضد ایرانی است.
کارگردان این فیلم، که در گذشته کلیپ های تبلیغاتی متعددی برای جناح چپ رژیم صهیونیستی ساخته است، اثر خود را یک سرگرمی بدون ادعا می‌داند.
گفته می‌شود نتانیاهو و اکثر مسئولان رژیم صهیونیستی توافق هسته ای ایران را محکوم و آخرین تلاش‌های خود را برای رد توافق در کنگره به کار می‌برند.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.